פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לניתוק ספק אינטרנט נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
אורטל סבח
ת.ז 200283588
רינגלבלום 100/8
באר שבע

18/10/2010
לכבוד:012סמייל/אינטרנט זהב

אורי ווטרמן
סמנכ"ל חטיבת לקוחות פרטיים
[email protected]

ענבל אוחיון
פניות הציבור
[email protected]

א"נ/ג"נ



שלום,
ראשית ברצוני לוודא שאכן ניתקתם אותי משירותכם..
בעקבות פנייתי לשירות הטלפוני שלכם בתאריך 1/10/2010 נתקלתי בשירות מאין כמותו..
הסאגה התחילה בנציגה שעונה ומשוחחת על המשמרות שלה, ומיד ומעבירה להמתנה.
חוצפה, ויחס מזלזל ללקוח כלל לא הרתיעו אותה. אומנם צלחתי את השיחה והועברתי לקשרי לקוחות . לאחר המתנה ארוכה..ענה מענה בקול אנושי המבקש להשאיר פרטי התקשרות עקב "עומס" ליצרת קשר. בתממימותי מסרתי וביקשתי שיצרו איתי קשר בשעה הקרובה, כמובן שזה לא קרה לאחר מס ימים בתאריך 5/10/2010 פניתי שוב..ושוב אותה העלילה, רק שלא וויתרתי ולא מסרתי את פרטי ההתקשרות לנציגה שכינתה את עצמה "מנווטת שיחות" דרשתי שתנתק אותי מיידית. אך היא צרחה עלי באופן שרירותי והעבירה אותי לקשרי לקוחות וציינה שאמתין ארוכות . ופלא ענתה נציגה תוך מס שניות, כאשר ביקשתי שתנתק אותי היא "נענתה" לזעקתי ניתקה את השיחה מיידית ובפנים האמת לא ידעתי אם לצחוק או לבכות..ושוב התקשרתי שוב ושוחחתי עם ג'ני ממוקד ראשון צוות אבי (הפעם אני התחלתי לתעד את השיחות) .הפעם ביקשתי מנהל בשירות, לאחר שבישרה שקיבלה אישור להעביר אותי למנהל הישיר הועברתי להמתנה אימתנית ובסוף ענה אלדד שהציג עצמו כמנהל שלא עניין אותו דבר ממה שחוויתי אלא ניסה לשמר אותי ללא רגש..רק לא הפסיק להתעניין לאיזה חברה מתחרה התחברתי תוך שהפצרתי שבכלל עברתי דירה ואין לי לאן לעביר מנוי ..ולא האמינו לי.. ביקשתי שיראה את ההתנהלות הקודמת של הנציגים וימסור לי את פרטיהם אך מעניין אף שיחה לא תועדה לטעתנו ובכלל לא פניתי באותו היום..אשמח להציג מסמכים שאינני סובלת מהזיות .כמו כן בידיי פירוט שיחות התומך בטענתי ..ושוב אלדד לא יכל לנתק אותי..לאחר שביקשתי את פרטיו הודה שהוא מקשרי לקוחות מצוות גיא..וסיים את השיחה בכך שיצרו איתי קשר ..לאחר שיצרו איתי קשר למחורת שוחחתי עם נציגה ש"ריחמה עלי"..קיבלתי כל הצעה אפשרית על מנת לשמר אותי..ושאלות מביכות כמו אם תתחברי באיזה חברה תבחרי ??!! והיא לטענתה וניתקה אותי ומסרה מספר פניית ניתוק 44526541 באמת שהסיפור הרבה יותר כואב ומזלזל וחבל שאין לי כוח לכתוב יותר..לכן ארצה להודיע חגיגית שלעולם לא אתחבר אליכם בשנית וגם אמליץ לכל משפחתי וחבריי לנתק את ההתקשרות עמכם..ממקום טוב אייעץ לכם קצת יותר להשקיע בסדנאות שירות ובסלקצית כוח העבודה, ולפקח על השירות זה מרגיש כמו שוק..אני מבינה שהמטרה היא לשמר את הלקוח, אבל ויש א-ב-ל גדול לפעמים הלקוח לא צריך יותר את שירותכם, ולא צריך לעבור מדורי גיהנום להרגיש מושפל מאוכזב ומטורטר..גם שירות ללא עלות לא יעזור ובטח לא כוחניות ושקרים זה גורם לי להעביר ערוץ שיש פרסומת שלכם..כאן דרכינו נפרדות ואני כל כך שמחה לומר זאת.

העתקים:
אמון הציבור

עוגמת נפש סוג הנזק :
אשמח לפיצוי הולם וניתוקי מתאריך 1.10.2010 פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' סבח, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה