פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לניתוק שלא טופלה וכרגע מחייבים אותי על תקופה שבכלל הייתי מחוברת לספק אחר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
נגמר לי ההתחייבות אצלכם ב- חודש אוגוסט התקשרתי ב25.08.10 לבקש להתנתק -מס פנייה 43954212
אמרו לי שאין בעיה שיעבירו את הפנייה הלאה ויחזרו אליי לאחר כמה ימים כשראיתי שלא חזרו אליי התקשרתי שוב ל 012 מס פנייה -43909383 לבקש להתנתק והודעתי שאני גם שולחת פקס על הודעה על התנתקות ונאמר לי שאני ייראה את זה כמטופל יחזרו אליי אין בעיה בכלל
אני כמובן ראיתי את חוסר היחס והזלזול ביטלתי במקום את ההוראת קבע בבנק
לאחר שחזר החיוב פתאום חזרו אליי ביקשתי שידברו עם אשתי כי רק היא מטפלת בעניין מסרתי גם טלפון שלה ובנוסף אמרו שתחזור אליי מנהלת לטיפול בנושא יש לי פקס עם אישור פקס ותאריך ,צויינו לעיל גם מספרי פניוות
אני לא חושב שאני יכול לעשות יותר מזה על מנת להתנתק וכמובן שמחודש אוגוסט אני מחובר בכלל ל 013 ומשתמש אך ורק דרך החייגן שלהם ו012 טוענים שאני משתמש עדיין באינטרנט ושאני חייב לכם כסף אם יש משהו שאני מוכן לשלם זה אך ורק את חודש אוגוסט עד תאריך ההתחייבות שזהו גם היום לבקשת ניתוק ....אני כרגע גם פניתי לכמה גורמי טלוייזיה שעובדים על תוכנית נגד החברה ....לא יינקוט בשמות ובנוסף הגשתי תלונה לתביעות קטנות לאחר ששיחה שלי היום 21.10.10 עם נציג של 012 כמובן שאני התקשרתי כי עדיין לא חזרו אליי הסתיימה ללא טיפול וללא רצון לסיים את הנושא בצד ההוגן ביותר עבורי ...
אני לא מסוגל להתמודד עם חברה אטומה שלא מוכנה לסיים את קשרייה עם לקוחותייה כמובן שאם הייתי מעוניין בהתחברות היו מטפלים בי במקום ....
עוגמת נפש ובזבוז זמני סוג הנזק :
ביטול חיוב והתנתקות מתאריך הבקשה שלי כלקוח להתנתק פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה לשביעות רצון הפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה