פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בושה של שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי ל- 012 עם רשת ביתית מזה מספר שנים. לפני שנה וחצי לאחר פניה של 012 שודרגה המערכת על שלוחותיה לגלישה ב- 12 MB
לאחרונה הסתבר לנו שבאחד מהמחשבים מהירות הגלישה הינה לא יותר מ-5 MB.
פנינו למוקד תמיכה הטכנית, דיברנו איתם 3 שעות, ולבסוף נשלח טכנאי. הטכנאי לא הצליח לפתור את הבעיה. התקשרנו פעם נוספת לשירות לקוחות והשיחה הועברה לתמיכה הטכנית ששוב לא הצליחו לפתור את הבעיה.
בזמן שדרוג המערכת שכאמור הייתה יוזמה של 012 עם התחייבות שלי לתקופה של שנתיים, הובטח במפורשות שנוכל לגלוש במהירות הנקובה בכל השלוחות. זה לא קרה. המערכת שהייתה קיימת עד לשדרוג לא נבדקה על ידכם והיום לאחר שנה וחצי של התקשרות משודרגת אנחנו למדים שגם אין כל אחריות על המרכיבים של מגדיל הטווח במערכת ושל ה- ROUTER. לא נאמר לנו ולו מילה אחת על כך בזמן השדרוג ובטח שהדברים לא נבדקו לעומקם וההבטחות לגלישה מהירה נתנו ללא כל גבוי טכני מצד 012.
בתחילת השבוע לאחר טלפונים ושיחות אין ספור נאמר לנו ש- "home plug" עשוי לפתור את הבעיה. וכי הטכנאי שנשלח על ידכם לא ידע על "הפטנט" הנשגב הזה ? בשירות לקוחות הובטח לנו שלמחרת ייצרו איתנו קשר. מאז עברו 4 ימים. היום לקחנו יוזמה והתקשרנו לשירות לקוחות פעם נוספת. לקחו את מספר הטלפון ואמרו שיחזרו. כמובן שלא דאגו לחזור. שיחת טלפון נוספת מספר דקות לפני 20.00 נקטעה לאחר 5 דקות של המתנה על הקו שכן השעה 20.00 הגיע והורידה את כל השיחות הממתינות באופן אוטומטי.
עד מתי נזכה לשירות קלוקל שכזה ? הזמן שאנו מבזבזים על שיחות אין ספור וחילופי דברים בין שירות הלקוחות לתמיכה הטכנית מביא אותנו למסקנה ברורה אודות החברה וההתייחסות שלה לצרכנים.

ד"ר רחביה אלדד
עוגמת נפש ו סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת התמיכה הטכ שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה