פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עודף שנגבה ממני לאורך שנים. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר כחמש שנים שאני לקוח של החברה הסתבר לי שיש לי שני שמות משתמש (user name) שאליהם אני משלם כמובן כסף.בשיחה עם נציגת שירות שאת שמה שכחתי ניסיתי להבין כמה אני משלם על שני שמות המשתמש.הנציגה סירבה בעקשנות לומר לי כמה כסף מיותר שלמתי וטענה שאני הזמנתי את השירות הכפול ושהיא לא מחויבת על פי החוק לתת לי מידע זה.מיותר לציין שלפי מיטב זכרוני לא הזמנתי שירות כפול זה.(בכל זאת עברו כחמש שנים מיום הצטרפותי לשירות) ועובדה היא שמעולם לא השתמשתי בשני השמות ומכיוון שאין בנינו הסכם חתום אלא הזמנה טלפונית בלבד,הצעתי לנציגת השירות שבמידה והיא תתן לי הוכחה (השיחות מוקלטות..)שהזמנתי את השירות לא אבוא אליה בשום טענה ואפילו אחדש את התכנית לכשיפוג תוקפה.מיותר לציין שהיא סירבה בתוקף להצעה זו.לעומת זאת היא הסכימה לפצות אותי בכשלושה חודשים של זיכוי.אמנם אין מדובר פה בכסף גדל (אני משלם 27 ש"ח בחודש) אך יש פה ענין עקרוני .חתמתי את השיחה איתה ב"הבטחה" שביום תפוגת ההתחיבות שלי אעזוב אותם לאלתר.
כספי סוג הנזק :
החזר התשלום העודף אותו אני מתחייב לתרום לאגודה למלחמה בסרטן פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה לשביעות רצון הפונה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה