פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה מחייבת אותי בתשלום למרות שאני מנותק מהשרות כבר יותר מחצי שנה נושא התלונה:
מן אבנר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏22 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוח של 012 אינטרנט מינואר 2008. לקראת סוף אפריל 2010 עברתי דירה. ביקשתי להתנתק מהשרות כי אין לי יותר צורך בו. לאחר כשבוע התקשרתי על מנת להתנתק מהשרות. הסברתי שלמעשה אני כבר לא משתמש בו ולא מתכוון להשתמש בו. נציגי החברה טענו שיש לי התחייבות אליהם. אני הכחשתי את הטענה הזאת. הציעו לי להקפיא את הקו כדי שאוכל לבדוק אם אצטרך אותו או ארצה להעביר אותו למישהו אחר. זמן ההקפאה האפשרי הוא עד חודשיים. הרגשתי שאין לי ברירה אז הסכמתי לכך. מאז הם מתקשרים אלי פעמים רבות ומטרידים אותי. הסברתי שוב ושוב שאני לא משתמש בשרות ואין לי צורך בו וחזרתי בכל שיחה על בקשתי שלא להיות יותר לקוח שלהם. לפני כשבועיים דרשתי שישלחו לי מסמך כתוב על מנת שנוכל להסדיר את אי ההבנות בינינו. היום הגיעה חשבונית אשר בה הם דורשים חוב של 287 שח. בנוסף הסבירה לי הנציגה שבמידה ואני רוצה להתנתק מהם ושלא יטרידו אותי יותר אני צריך לשלם 692 שח.
הנציגה הציעה לי להעביר את העיסקה הזאת למישהו אחר, אבל עם שרות כל כך גרוע - למה להעביר את זה למישהו אחר?

איך אני יכול להתנתק מהם ולא לשמוע מהם יותר?
האם אין לי ברירה אלא להכנע לכפייה הזאת?
ועלבון וביזבוז זמן והם רוצים גם כסף... סוג הנזק :
לבטל את התוכנית, ואת החוב כביכול, ואני לא רוצה לשמוע מהם יותר פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה