פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף ואי נתינת שירות + וצירוף להתחייבות ללא בקשתי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים הסתיימה ההתחייבות שלי לחברת 012 וכתוצאה מזה החברה ביטלה לי את הבנדל שהיה לנו בשיתוף עם הוט. בעקבות זה ביקשתי מהחברה לשלוח לי את יתרת החוב שנותר לי אצלם ולשחרר אותי מההתקשרות איתם, קיבלתי תשובה חיובית מהנציגה. לעולם לא נשלחה אליי החשבונית,אני כבר עברתי לעבוד עם חברה אחרת. היום בתאריך 30.11.10 נציגה שהציגה עצמה כנציגה בכירה אמרה שאני צריכה לשלם להם את יתרת החוב + החודשים שבהם לא התשמשתי בשירות וגם אמרה שהמכתבים שנשלחו אליי חזרו בדואר למרות שהכתובת הייתה נכונה. אמרתי לה שאני לא מוכנה לשלם על 3 חודשים שלא השתמשתי בשירות ביחוד שסיכמתי איתם על סיום ההתקשרות. הנציגה אמרה לי שאין לי ברירה ולאחר בירור קצר אמרה שבנוסף באותו החודש הצטרפתי להתחייבות של שנה וחצי, ניסיתי להסביר לה שזה לא הגיוני כי מאז אין לי שום שימוש באינט' וסיימתי את ההתקשרות איתם אך נפלתי על אוזניים ערלות, היא מצידה אמרה שעכשיו הטיפול עובר לטיפולו של עורך דין...ואין לי מושג איך הם מחייבים אותי כשהם יודעים שאין לי יכולת לגלוש אצלם!
כספי סוג הנזק :
שיחרור מהחוזה שחייבו אותי ללא הסכמתי+ ביטול החוב שאני מחוייבת עד היום ולא השתמשתי בשירותים פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת התמיכה הטכ שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה