פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה מופרזת ואי רצון לזכות את הלוקח וטריקת טלפונים באמצע שיחה עם השירותd נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד קווי זהב
הנידון קו טלפון 025389372
בטרם אציג את התלונה עלי לציין כי אני עומדת נדהמת מול השירות שלכם לא הייתי מאמינה שבשנת 2010קיימת חברה כ"כ גדולה עם שירות לקוחות ירוד כל כך
דוגמא אחת מיני אלף שהיה לי איתכם לאחרונה בכל פעם שפנייתי אליכם בגין הבעיה שהיה לי ענו לי אותו תשובה "גבר' אליך לפנות ל"בזק" מכיוון שאת מחוויבת דרכם
ולמעשה שכדיברתי עם בזק ענו לי שהם מכירים את התופעה של קווי זהב מכיון שהם מפינים את הלוקוחות שלהם אלינו במקום לטפל בהם עניינית (מילה של בזק!)
ועכשיו לגופו של עניין
בחשבון לחודשים יוני יולי 2010 חוייבתי בתעריף גבוה בו בזמן שאני אמורה לשלם 10 אגר' לדקה במסגרת מבצע ללא ההגבלת זמן
פניתי אליכם מאות פעמים ועד שזכיתי לקבל נציג שירות שיענה לי בטלפון או שהוא ניתק באמצע או שהעביר את הבעיה מעלה ושם השיחה התנתק
אחת מהפעמים שכן הצלחתי לתפוס נציג שירות אמר לי שהוא יטפל בענין וישלח לי צ'ק ונתן לי אפילו מספר אסמכתא (44593627) ולמעשה אני מחכה כבר יותר מחודשיים לקבלת הזיכוי ולא קיבלתי
אי לקח אני דורשת בתוקף את הזיכוי בסך 23.5 והיות ובזבוז הזמן על טלפונים וכדומה לקח לי כ5 שעות עבודה אני דורשת פיציים בסך400 ש"ח
צער וביזבוז זמן סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה