פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור לאינטרהט בכח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
אתמול 12.12.2010 בשעה 17.00 דיברתי עם נציג החברה וביקשתי להתחבר לשירותי גלישה של 012. במקביל ביקשתי להתנתק מנטויז'ן שסיפקה לי שירותים עד לאותו הרגע.
תוך כדי נטויז'ן החליטו לפצות אותי ולתת לי גלישה במשך חצי שנה ללא עלות ועוד חצי שנה ב17 ש"ח. כאשר שמעו זאת ב012 ניסו לשכנע אותי כי הם יתנו לי 7 חדשים בחינם. סירבתי ואמרתי שאין לי ענין להכנס לתגרנות מיותרת והחלטתי בכל זאת לקבל את הצעתם של נטויז'ן. מאותו רגע החלה מסכת יסורים בלתי נסבלת ובלתי הגיוניתץ במשך שעתיים העבירו אותי 'מבכיר , אחד ל"בכיר" אחר וכך שעתיים וחתי ואוכל להוכיח זאת בפירוט השיחות. אחרי שעתיים וחצי והעברה מאחד לשני ניתקתי את הטלפון בתקווה שהניתוק נכנס לתוקפו או יותר נכון לא חיברו אותי בכלל.
להפתעתי כי רבה קיבלתי היום מייל המברך אותי על הצטרפותי ל012.
גם היוםאני כבר חצי שעה על הקו בהעברה מנציג לנציג ותוך כדי אני כותבת תלונה זו. עדיין לא מצאו את האחד שיכול לבטל את בקשתי למרות שהחוק מאפשר ביטול תוך 14 יום אני עשיתי זאת תוך 14 דקות אבל אני מדברת לקיר. אנא עיזרו לי .אני עדיין על הקו .עולה לי כסף וזמן יקר וכל זאת יוכח בפירוט שיחות. אני רוצה לתבוע על נזק ממשי שגרמו לי.
ובזבוז זמן יקר סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית נבקש להביע את התנצלותנו בשל עגמת הנפש שנגרמה לגב' גורן,

ברצוננו לאשר כי פנייתה של גב' גורן טופלה ע"י נציגת מחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו.
תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה