פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הארכת התחייבות ללא ידיעת הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח של החברה מאז 2008.

לפני כ-3 חודשים התקשרה אליי נציגה ושאלה אם אני רוצה לשדרג את מהירות הגלישה בתוספת של 10 שקלים בלבד לחודש ללא תנאים נוספים.
הסכמתי בידיעה כי השדרוג לא מחייב אותי להארכת התחייבות.

לפני כ-3 שבועות יצרתי קשר עם חברת 012 במטרה לברר את מועד פקיעת ההתחייבות שלי לצורך ניתוק מהחברה היות ואני עובר לעבוד בחול לשנתיים.

המוקדנית טענה כי אני נמצא בהתחייבות לשנה בחברה וכי יציאה טרם ההתחייבות תגרור קנסות. ההתחייבות לטענתה הוארכה באוקטובר בזמן ששדרגתי את מהירות הגלישה. טענתי בפניה כי לא יודעתי על הארכת ההתחיבות וכי לא הובהר לי הדבר על ידי המוקדנית.
היא טענה כי תברר אם ישנה הקלטה של השיחה.
לאחר כמה ימים חזרה אליי וטענה כי קיימת הקלטה ובסיכום התיעוד שיחה מופיע כי המוקדננית אכן אמרה לי שהשדרוג גורר הארכת התחייבות מה שלטענתי אינו נכון. ביקשתי לשמוע את ההקלטה אך נאמר לי כי הדבר לא אפשרי ללא צו בית משפט.

ביקשתי לדבר עם המנהלת והובטח לי כי היא תיצור איתי קשר בהקדם. היותר ואני נמצא בקורס אינטנסיבי מטעם העבודה מ-8 בבוקר עד 20 בערב ביקשתי שתתקשר אחרי 20:00 (שכן נאמר לי שהיא מסיימת לעבוד ב-21:00).

המנהלת לא התקשרה וכך זה נמשך לאחר שיחות נוספות עם מוקדניות נוספות.
כספי סוג הנזק :
ביטול ההתחייבות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה לשביעות רצון הפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה