פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לא מוצדקים ואיומים על תביעה בעקבות אי תשלום נושא התלונה:
ענבר נועה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏22 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בסוף אוקטובר 2009 פניתי אל 012 להתקנת חבילת אינטרנט בשיתוף עם בזק. תהליך ההתקנה ארך חודש עד שבזק הגיעו והתקינו את הקו, ולאחר מכן הגיע טכנאי של 012 להמשך ההתקנה ולבקשתי חיבר אותי גם לקו טלפון של 012, בהתחלה היה מבצע 2000 דקות חינם למשך חודש או חודשיים ולאחר מכן הצטרפתי למסלול "לא דיברת לא שילמת". בתקופה מסיום ההתקנה ועד לסוף חודש מרץ 2010, ספגתי אינספור תקלות, שיחות עם טכנאים, טכנאי של בזק הגיעו אלי לפחות 4 פעמים כל פעם לסדר את ההתקנה הלא מוצלחת. (להזכירכם: כשהאינטרנט לא עובד גם הטלפון מנותק כך שמצאתי את עצמי שעות רבות בלי טלפון להתקשר לשירות ולקבל תמיכה והייתי צריכה להוציא הרבה שיחות ממכשיר נייד שעלו לי הרבה כסף בעקרבות המתנה מרובה על הקו!).
בפברואר2010 קרה מצב ונקלעתי לבעיות כלכליות ואמצעי התשלום (כ. אשראי) שנמסר לחברה בוטל. יצרתי קשר עם 012 לבקש שישלחו לי שוברים לתשלום שאוכל לשלם את החוב וגם טפסים להעברה בנקאית (שהגיעו רק בחודש מאי!). בסוף חודש מרץ קיבלתי החלטה שאני לא מעוניינת להמשיך לקבל את השירות הגרוע של האינטרנט שמתנתק כל הזמן וביקשתי שינתקו אותי ולסיים את ההתקשרות איתם, ביקשתי לדעת אם יש אפשרות להמשיך רק עם קו טלפון ונאמר לי שאי אפשר. נציג טלפוני בישר לי חגיגית שאני מחוייבת לשנה ואי אפשר לבטל את ההתחייבות לאינטרנט.
ב-13 לאפריל 2010 התקשרתי שוב לבקש שינתקו מהאינטרנט מכיוון שאני לא מעונייתת להמשיך וקיבלתי תשובות דומות שאי אפשר.
כמה ימים לאחר מכן נותקתי מהאינטרנט, לא היה קוף כל הנורות במודם הוי כבויות. התקשרתי למוקד הטכני והועברתי ישירות לגבייה שם הסברתי שנית שאני מחכה לקבל מהם שוברים לתשלום וטפסים להעברה בנקאית. לא טיפלו לי בבעיה ולא חיברו אותי מחדש, הנחתי שזה בעקבות בעיות גבייה.
מחודש אפריל ועד היום לא השתמשתי בשירותי האינטרנט/טלפון, הייתי מנותקת, אחרי ניסיונות כושלים מול הטכנאים כבר החלטתי לוותר לארוז את הציוד ולהכניס למגירה. בחודש מאי העברתי הוראת קבע לבנק שלי, שכנראה איבד אותה (יש לי מכתב תלונה גם בנושא זה מול הבנק) מה שעיכב את התשלום בעוד חודשיים, בסופו של דבר החלטתי שאין טעם לעשות הוראת קבע היות והחלטתי להתנתק בכל מקרה. המשכתי כל אותה תקופה להמשיך לקבל חשבוניות לתשלום, עם חיובים לא מוצדקים שאפרט עליהם בהמשך. בחודש אוגוסט שוב התקשרתי לברר את פשר החיובים הלא מוצדקים, אחרי מספר שיחות עם רחל מהגבייה, הוחלט שאשלם עבור החודשים בהם קיבלתי שירות ורחל תבדוק מה ניתן לעשות עם יתרת החיובים. שילמתי את החודש עבור חודשים ינואר-מרץ. זה בגדול הרקע.

הבעיה עכשיו היא כזאת:
קיבלתי מכתב מ-012 עם דרישה לתשלום בסך 401.1 עבור חיובים על שירותי אינטרנט (בחודשים שלא הייתי מחוברת כלל וכלל) עבור מתאם שיחות (אף נציג לא אמר לי שאני צריכה לשלם על המתאם שיחות שקיבלתי בהתקנה של 012, בנוף לכך, באתר האינטרנט של החברה לא מפורט לגבי חיוב שכזה, את מתאם השיחות שלחתי בדואר רשום חזרה למשרדיהם בפ"ת לאחר שנאמר לי בחודש אוגוסט שכדי שיפסיקו לחייב אותי עבור המתאם אני צריכה לשלוח אותו בחזרה אליהם. בנוסף מסלול "לא דיברת לא שילמת" לא כמו שמו הוא. וכך קיבלתי חיובים חודשיים של 10 ש"ח לחודש מחודש מרץ ועד היום). בחיובים נכלל גם עמלות גבייה (עליהם נכתב שאקבל זיכוי כל עוד אשלם את שאר הכסף 401 ש"ח), וחיוב "בגין יציאה מוקדמת מתוכנית אינטרנט על 101 ימים" ע"ס 111.79 ש"ח. גמר חשבון.

אלה הם עיקרי הדברים.

אם הם מחייבים עבור יציאה מוקדמת, מדוע סגרו לי את החשבון כבקשתי בחודש אפריל? הייתי משלמת את ה-111 ש"ח האלה וחוסכת לעצמי את כל 7 החשבוניות הנוספות המיותרות לחלטין וכאב הראש, עוגמת הנפש, השיחות, הויכוחים.

אני לא אמורה לשלם על שירות שלא קיבלתי, לא בוצע כל שימוש בקו האינטרנט או הטלפון החל מאמצע חודש אפריל 2010. ועוד לקבל מהם איומים בתביעה משפטית??

אשמח לקבל את עזרתם בנושא.
עוגמת נפש, עלבון ו סוג הנזק :
קבלת זיכוי על חיובים לא הוגנים וגמר חשבון. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה