פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב גבוה מזה שבהסכם והטעיה לגבי התנאים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
1. 012 מכרו לי 'חבילת בנדל' במחיר של 89 ש"ח לחודש הכוללת תשלום לספקית התשתית הוט ול- 012 גם יחד. זאת, תוך התחייבותץ כי 012 מעבירה להוט את המגיע לה.
בפועל חוייבתי בתשלום נוסף של 17 ש"ח בנוסף ל- 89.
בתקנון ההסכם של הוט שמספרו 20101104 נכתב כי העלות החודשית הינה 104 ש"ח... כמו"כ נכתב כי בתום המבצע הוט תחייב ב- 250 ש"ח את הלקוח. זאת, הניגוד להבטחת נציגת 012 כי לא יחול תשלום נוסף כלשהו מעבר לתשלום החודשי בסך 89 ש"ח.
אגב, בכל המקרים סרבו חברות אלה להעביר את פרטי ההסכם או התקנון, לפני סגירת העיסקה!! את תקנון הוט קיבלתי רק השבועף קרוב לחודשיים אחרי סגירת ההסכם עם 012 שייצגה גם את הוט, ב'חבילה' המשותפת לשתיהן.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי והתחייבות החברה לעמוד בתנאי החבילה שמכרו לי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה