פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה הטעתה אותי לגבי התחייבות להוט ולכן הפסדתי כסף נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
נציגת 012 התקשרה לשכנע אותי לעבור אל שירותי הטלפון הנייח שלהם בטענה שהם עובדים בשיתוף עם הוט והיא יודעת שאין לי התחייבות להוט ולכן עדיף לי לעבור אליהם, במחיר מוזל.
חזרתי ושאלתי בכל שיחה האם בטוח אין לי התחייבות ונעניתי שאין (ע"י הנציגה - מרינה).
לאחר שאכן עברתי, הופתעתי לראות חיוב מהוט בסכום גבוה ב- 509.45 ש"ח מהרגיל. התקשרתי ל-012 והם אמרו שישמעו את הקלטת השיחות ואם אני צודקת ישקלו איך לטפל בכך. אני לא מוכנה לשמוע פתרון אחר פרט לביטול התקשרות והחזרת הסכום שגבו ממני בהוט!
אודה מאוד על עזרתכם,,,
שלומית
כספי סוג הנזק :
שיפצו אותי בגובה הסכום העודף שגבו ממני חברת הוט פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
לקוחה טופלה לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה