פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לאחר בקשת הפסקת התקשרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
למרות בקשות חוזרות ונשנות להפסקת השירות, שנענו בחיוב, ולמרות סיום החוזה ואי חידושו, החיובים נמשכו במשך חודשיים, ועוד במחיר מופקע.
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב ממועד הפסקת ההתקשרות הראשון, או לפחות ממועד סיום החוזה. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה