פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שידרוג לאינטרנט מהיר - לפי פירסום 012 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח של החברה מאז 2004.

לפני כ-3 חודשים התקשרה אליי נציגה ושאלה אם אני רוצה להאריך את אינטרנט עם 012 - לאור שביעות הרצון ב6 שנים האחרונות התשובה היתה כן + התחיבות לשנה.
לאור פרסומים של 012 שהם שידרוג 12 מגה ללא עלות לכלל הצרכנים פניתי 012 אתמול לקבל את השידרוג הנ"ל ללא עלות כפי שמופיע בעיתון

לפליאתי המוקדן ענה שאין לי את הזכות נה"ל ואני נדרש להוסיף סכום כספי ?
לא ברור לי האפליה הנ"ל בתור צרכן נאמן לחברה אין בכווני לצאת מהחייבות,
המוקדנית טענה כי אני נמצא בהתחייבות לשנה בחברה וכי יציאה טרם ההתחייבות תגרור קנסות.

אני מוכן לשידרוג + הארכת התחייבות.
לצערי עם התיחסות ללקוח ותיק כמוני אינה מקובלת עלי

תודה
ביקשתי לדבר עם המנהלת והובטח לי כי היא תיצור איתי קשר בהקדם. היותר ואני נמצא בקורס אינטנסיבי מטעם העבודה מ-8 בבוקר עד 20 בערב ביקשתי שתתקשר אחרי 20:00 (שכן נאמר לי שהיא מסיימת לעבוד ב-21:00).

המנהלת לא התקשרה וכך זה נמשך לאחר שיחות נוספות עם מוקדניות נוספות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שידרוג ללא עלות נוספת פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה לשביעות רצון הפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה