פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת בתהליך הניתוק משירותי החברה נושא התלונה:
לוגאשי  אליהו שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏24 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוח של 012Smile מ-2005 ושלמתי בהוראת קבע באמצעות הבנק. יש לציין שלא הייתה לי כל התחייבות כלפיהם. החלה סחבת שכללה שיחות טלפון רבות, שהתאפיינו בהמתנה ארוכה על הקו של רבע שעה – עשרים דקות, וניתוק השיחות ללא טיפול, בטענה שמעבירים את השיחה לתומך בכיר יותר – אך כל פעם השיחה התנתקה בשלב ההעברה. לאחר שהבנתי שאין עם מי לדבר – בתאריך 26/10/2010 הודעתי לחברה על רצוני להתנתק משירותיה, בעקבות דרישת תשלום מוגזמת, בהשוואה לחברות מקבילות. אני פונה אליכם לאחר שהתהליך ארך זמן רב מאד. שילמתי להם את כל מה שהייתי חייב להם, אך הם טוענים שאני חייב עוד 32ש"ח. בידי מכתבי ההודעה שלהם בגין ה"חוב", וכן מכתבי התגובה שלי. הם עדיין לא מרפים ממני. בידי גם אישור התשלום, שלחתי להם אותו באימייל מצולם. לפי דברי אניה ממוקד התשלומים, בתאריך 3.11.2010 נותקתי סופית משרותי החברה. החב' דורשת ממני לשלם מעבר לימים שגלשתי ואינני מוכן לשלם עבור ימים שלא גלשתי סוכם בינינו (טלפונית) שאני משלם עד התאריך שבו 012 ניתקו אותי משירותיהם, אך הם עדיין דורשים עוד 32ש"ח שכבר שילמתי. בידי גם הקבלות. אבקש לדרוש מהחברה שתחדל משליחת מכתבי חיוב, ותשלח לי אישור על סיום החוב. אבקש יעוץ משפטי מה עלי לעשות במידה והם ימשיכו להטרידני.
שישלחו לי אישור על סיום החוב. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפניה טופלה על ידי מחלקת פניות הציבור לשביעות רצון הפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה