פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור השרות שלא הוזמן נושא התלונה:
שפירו רומן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏24 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
הפרשה התחילה לפני יותר משנה ונמשכת עד היום. עד היום כל חודש החברה מנסה לסחוט כסף על השרות שלא הוזמן. לאחרונה נציגי החברה איימו כבר על נקיטת הצעדים המשפטיים נגדי וזה תוך זלזול מוחלט בי כלקוח ועבירה על החוקים של המדינה.
להלן סיכום של הדברים כפי שנשלח על ידי לחברה בתאריך 24.11.2009. חשוב לציין שבחברה התעלמו לגמרי מהמכתב כמו גם משאר המכתבים ששלכתי אליהם בדואר רשום.

הנדון: בקשה לביטול עיסקה וסיום התקשרות
1. להלן סיכום להתקשרות ולהשתלשלות העניינים בינינו לבין המחלקות שירות לקוחות ושימור לקותות של חברת 012.
2. בתאריך 16.10.09 יצרנו קשר עם מחלקת שרות הלקוחות וניהלנו מספר שיחות עם הנציג בשם בטיר.
3. בקשתינו הייתה להצטרף לשירותי האינטרנט והטלפון בחבילה הכוללת (ולא לשום חבילה ו/או שרות אחרים) דרך חברת 012 תוך ביטול קו בזק בביתינו ומעבר לקו טלפון 012. התאריך המבוקש לתחילת הספקה של השירותים היה 24.11.09.
4. הנציג הסביר שלצורך הספקת השירות המבוקש נדרש להשתיל תשתית HOT ע"י טכנאי HOT.
5. הובהר לנציג מספר פעמים שלא נסכים להתקנת התשתית של HOT במידה ויידרשו שינויי מבנה בדירה (קידוח קירות). הנציג השיב שניתן יהיה לבדוק את ההתכנות רק בזמן הביקור של טכנאי HOT.
6. קיבלנו הצעת מחיר לחבילה הכוללת את שירותי האינטרנט והטלפון במחיר קבוע. כמו כן הוסבר לנו שהצטרפות לחבילה שבנידון כרוכה בהתחיבות ל-12 חודשים.
7. הוסבר וחודד לנציג שהצטרפותינו מותנית בהיתכנות ההשתלה של תשתית HOT ללא כל שינויי למבנה דירה. כלומר, עד לביקור של טכנאי HOT לא נוכל להתחייב.
8. כפי שהתברר מאוחר יותר, נציג השרות לא תיעד את השיחה בצורה תקינה ולא שיקף את מה שסוכם בסעיפים 3 עד 7 (להוציע סעיף 6).
9. בתאריך 23.11.09 ביקרו אצלינו בבית טכנאי HOT והסיקו שלא ניתן להשתיל את התשתית בתוך הקירות ולכן לא ניתן לבטל את שירותי חברת בזק.
10. בתאריך 24.11.09, בשעות המוקדמות של הבוקר, יצרנו קשר עם שרות הלקוחות של חברת 012 על מנת להודיע שלא נוכל להצטרף לשירותי 012 בהתאם לסוכם בסעיף 7.
11. באותו היום, יצרו איתנו קשר נציגי מחלקת שימור הלקוחות וטענו שלא ניתן לבטל את ההתקשרות בגלל ההתחיבות ולכן הם באופן חד צדדידי מפצלים את החבילה ומחייבים אותנו לחבילת האינטרנט בלבד לפי המחיר הקבוע על ידם וללא שום תאום איתנו.
12. טענה זו מזעזעת כשלעצמה וזה בגלל שעוד לא התחלנו להשתמש בשירותי החברה אלה רק בדקנו התכנות, וכל זה לפני תאריך לתחילת ההספקה של השירות. העובדה שנציגי החברה החליטו לפתוח שם משתמש כ-40 ימים מראש לפני תחילת ההספקה של השירות לא מחייבת אותנו להתחיל להשתמש בשירות.
13. כפי שצויין בסעיף 2 וכפי שהוהבר לנציג שרות בטיר, לא הינו מעוניינים בחבילה של אינטרנט בלבד.
14. מיותר להוסיף שפעולת הפיצול והחיוב היא בלתי חוקית היות והתחייבות מצד הלקוח באה בהתאם להסכמתו וכתשובה להצעה שקיבל מהחברה. במילים אחרות, ההתחייבות מצד הלקוח אינה יכולה להיות כללית אלה ספציפית לחבילה ומחיר וצריכה להיות דו צדדית ובהסכמה של שני הצדדים. היות ולא קיבלנו שום הצעה על חבילת האינטרנט בלבד, אין לדבר על החיוב וההתחיבות לחבילה זו, במיוחד כשהמחיר שנקבע הינו גבוה בכ-30% ממחירי השוק!
15. לאור הדברים דליעל הננו רואים את עצמינו פטורים מכל התחייבות ודורשים לבטל את חוזה ההתקשרות לפני שהתחיל.

במידה ונציגי החברה ירצו ליצור איתי קשר, אבקש שאלה יהיו רק נציגים בכירים בעלי סמכות, אדיבים ומבינים בחוקים בסיסיים.
עלבון סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה לשביעות רצון הפונה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה