פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוחה של אינטרנט זהב במשך 10 שנים.

לפני כחצי שנה החלטתי לנתק את האינטרנט בביתי.
בחברת אינטרנט זהב שכנעו אותי שלא, שאני רק אקפיא ושבנתיים אהנה מחשבון דואר חינם במשך 3 חודשים ושלאחר מכן אדבר איתם בקשר לחידוש מנוי.

לא דיברתי איתם כי לא הייתי צריכה אינטרנט בבית, לכן הופתעתי כשקיבלתי חשבונית ע"ס 55 שח לביתי, על שרות אינטרט שלא ביקשתי ולא היה לי שום עניי בו, כמו כן היה מיותר לגמרי כי אין לי שום קו אינטרנט בבית.
בקיצור- ירד לי כסף ללא האישור שלי על מוצר שלא השתמשתי בו.

התקשרתי לחברה- דיברתי עם בחורה בשם הדר שהייתה איומה בטלפון, ואמרה לי בצורה מזלזלת שאין סיכוי שאקבל את כספי בחזרה. ביקשתי לשמוע את השיחה בה נאמר לי שאם לא אתקשר אליהם, הם יחדשו לי את המנוי, כפי שטענה, אך היא אמרה שהשיחה הזו לא קיימת יותר במערכת ושמה אותי בהמתנה בלי להודיע במשך משהו כמו 20 דקות. ניתקתי את השיחה. התקשרתי שוב, ונאמר לי שתוך 4 שעות מישהו משרות הלקוחות יחזור אליי. כמובן אף אחד לא חזר אליי מאז. התקשרתי שוב היום- אחרי חצי שעה המתנה ענו לי ונאמר לי שיחזרו אליי תוך שעה.

עד עכשיו אני מחכה לטלפון.

אני פשוט מאוכזבת מאוד מהשרות של אינטרנט זהב, ואם וכשאחדש את המנוי לאינטרנט, לא נראה לי שאחזור להשתמש בשרותיהם, למרות שהייתי לקוחה שלהם במשך 10 שנים ואף יותר.

בנתיים אני דורשת במיידי החזר כספי וניתוק מוחלט מאינטרנט זהב.

יעל
0544661648
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
בטרם פנייתכם לקוחה טופלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה