פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשתי ניתוק מ 012 ( מחלקת טלפוניה ) והם לא מנתקים אותי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לברר היום 11.1.2011 בשעה 21:00 בערך
בררתי לגבי מצב חשבון ובקשתי טפסי התנתקות והנציג בשם חיים מקשרי לקוחות אומר שאין דבר כזה .
אני מ 2007 ב 012 עד עכשיו ולא היתה לי התחייבות בכלל .
בקיצור בקשתי ניתוק לשני קווי הטלפון 072-2230259 ועוד קו נוסף והנציג אמר שלא ניתן .
בגלל שעברו יותר מ 3 שנים והמתאם שיחות וגם שני קווי הטלפון נשארים אצלי לעד ולא ניתן לנתק אותם .........ואם אני ידבר אני ישלם ואם לא אז אני לא ישלם

אני לא רוצה ולא מוכן לקבל את מה שהוא אמר אני רוצה ניתוק של הקווים
לגמרי באופן מוחלט ושלא יחייבו אותי בכל מיני סכומים של כסף .
ושלא יהיה לי שום קשר למספרי הטלפון אליי ...........שלא יחייבו כסף מהבנק שלי
וגם אין לי מה לעשות במתאם שיחות שלהם ........שימחקו ישמידו שלא זכר
ניתוק לחלוטין של שני קווי הטלפון ושלא יהיו על השם שלי ולא יהיה ניתן להתקשר או להוציא שיחות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
בטרם פנייתכם טופל הלקוח במחלקת פניות הציבור בחברתנו לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה