|
|
|
|
|
|
כבר 3 ימים אין מענה בתמיכה בטכנית של 012 |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני מחובר דרך 012 לאינטרנט במהירות של 12 מגהביט יש לי קו טלפון שלהם
בימים האחרונים (מתחילת השבוע) הקו טלפון לא עובד בכלל והאינטרנט עובד לסירוגין (יש הרבה ניתוקים).
אני מנסה להשיג את התמיכה בטכנית שלהם כל 3 ימים, כמה פעמים ביום ולא מצליח.
בכל יום אני מחכה למעלה מ-10 דקות בכל פעם ללא מענה.
אני משלם במיטה כספי בערך 200 ₪ לחודש ולא רק שאני לא מקבל תמורה אלא גם אין לי עם מי לדבר.
|
שייענו לטלפונים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציג מחלקת התמיכה הטכנ |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון. |
תגובה: |
הפנייה טופלה לשביעות רצון הפונה. |
פתרון: |
|
|
|