|
|
|
|
|
|
בקשה להיתנתק |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתום שנת התחייבות לספק 012 ביקשנו בצורה מסודרת חודש מראש ניתוק משרות האיטרנט שלהם.
נציגת שימור הלקוחות חזרה אלינו וביקשה שנשקול שנית את ההיתנתקות כמעט בבכי למרות שביקשנו במפורש להינתק היא הציעה שניקח חודש נוסף ללא כל התחייבות מצידנו לשקול את ההתנתקות, בתום החודש התנתקנו ועברנו לספק אחר ודווחנו על כך.
הפלא ופלא מסתבר שחודש החינם הוא חבילת התקשרות לתקופה בלתי מוגבלת וכל חודש הם מקפיצים את סכום החוב שלא היה ולא נברא (מסכום של 39 ש"ח לחודש) הגענו ל-110 ש"ח למרות שאנחנו לא מנויים שלהם ולא קיימת התחייבות ביננו.
למזלנו ולמודי ניסיון משרות לקוחות של נותני שרות אחרים הקלטנו את השיחה עם נציגת החברה ויש בידי הוכחה לחודש חינם ללא התחייבות שניתן לנו עי' הספק 012
|
כספי |
סוג הנזק : |
סלוק החוב לאלתר "חוב מצליח" לא צלח הפעם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציגת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון |
תגובה: |
טופל מול פניות הציבור לשביעות רצונו. |
פתרון: |
|
|
|