פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור סינון דואר זבל נושא התלונה:
בן חיים שי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחשבון האחרון (מצורף) ראיתי שאני משלם 15.95 לפני מע"מ עבור סינון דואר זבל.
השתלשלות האירועים: במרץ 2008 התקשרתי ל 012 ודרשתי להפסיק לקבל דואר זבל, כשהוצא לי מסנן דואר אמרתי בפירוש שאין אני רוצה לשלם עליו מאחר והדואר מגיע משרתי 012 "בכוונת מכוון". הובטח לי שלא אשלם על סינון דואר.
בחשבונים האחרונה 01/11/11 ראה בני בן ה 11 במקרה את התשלום. בחשבונית המצורפת נראה בבירור כיצד באופן תמוה התשלום עבור סינון הזבל אינו מופיע בחשבון הראשי אלא בדף השני.
אני מצהיר בזאת שלא הייתי מודע לתשלום הנ"ל ואין אני מוכן לקבלו. מעולם לא הסכמתי ו / או ביקשתי את השירות.

ביקשתי מנציג החברה לקבל החזר על 22 חודשי חיוב של דואר זבל. התשלום הינו 22 * 15.93 + מע"מ.

הוברר לי שהדבר אינו אפשרי, נציג החברה טוען שהשירות ניתן לי לשנה חינם ואחרי שנה הם גובים תשלום.
אני מצהיר שלא רציתי לקבל את השירות ולא מקובל שהם גובים ממני תשלום עבור שירות שאיני רוצה.
לקבל החזר על 22 חודשי חיוב של דואר זבל. התשלום הינו 22 * 15.93 + מע"מ. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה