פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיונות התנתקות נואשים מאינטרנט 012 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 9.6.10 קיבלנו טלפון מחברת 012 להמשך ההתקשרות עימם. שאלנו מפורשות האם המשך ההתקשרות כולל מחויבות מצידנו ונעננו בשלילה. חצי שנה לאחר מכן, קיבלנו שירותי אינטרנט חינם מהעבודה. התקשרנו ל 012 על מנת להתנתק משירותיהם. ניתקלנו בסירוב בטענה שהתחייבנות לשנה וחצי (??!!??)
לא ברור מתי התחייבנו ואיך התחייבנו ולכן ביקשנו לשמוע הקלטה של השיחה בה נאמר לנו משהו על התחייבות ואנחנו הסכמנו. כמובן שנתקלנו בסירוב להשמעת ההקלטה ובאמירה כי "אין מה לעשות, נצטרך לקנוס אתכם בעקבות ניתוק ההתקשרות". לאחר דין ודברים והרבה עצבים החלטנו להתנתק גם כן משירותי הטלפון של 012. חבל מאוד להתקל ביחס כה מזלזל מחברה בסדר גודל כזה שמתיימרת לשמר את לקוחותיה. בכל שיחת סלון אפשרית מאז אנחנו ממליצים בחום למכרינו להתנתק מכבלי החברה הזו ולעבור למתחרים. ולגבי הקנס- בלית ברירה נתראה בבית משפט לתביעות קטנות
כספי, בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול הקנס והודאה כי לא התחייבנו בשום שלב פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
לקוחה טופל לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה