|
|
|
|
|
|
ניסיונות התנתקות נואשים מאינטרנט 012 |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 9.6.10 קיבלנו טלפון מחברת 012 להמשך ההתקשרות עימם. שאלנו מפורשות האם המשך ההתקשרות כולל מחויבות מצידנו ונעננו בשלילה. חצי שנה לאחר מכן, קיבלנו שירותי אינטרנט חינם מהעבודה. התקשרנו ל 012 על מנת להתנתק משירותיהם. ניתקלנו בסירוב בטענה שהתחייבנות לשנה וחצי (??!!??)
לא ברור מתי התחייבנו ואיך התחייבנו ולכן ביקשנו לשמוע הקלטה של השיחה בה נאמר לנו משהו על התחייבות ואנחנו הסכמנו. כמובן שנתקלנו בסירוב להשמעת ההקלטה ובאמירה כי "אין מה לעשות, נצטרך לקנוס אתכם בעקבות ניתוק ההתקשרות". לאחר דין ודברים והרבה עצבים החלטנו להתנתק גם כן משירותי הטלפון של 012. חבל מאוד להתקל ביחס כה מזלזל מחברה בסדר גודל כזה שמתיימרת לשמר את לקוחותיה. בכל שיחת סלון אפשרית מאז אנחנו ממליצים בחום למכרינו להתנתק מכבלי החברה הזו ולעבור למתחרים. ולגבי הקנס- בלית ברירה נתראה בבית משפט לתביעות קטנות
|
כספי, בזבוז זמן, עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול הקנס והודאה כי לא התחייבנו בשום שלב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציגת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון |
תגובה: |
לקוחה טופל לשביעות רצונו. |
פתרון: |
|
|
|