פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לחוב שלא קיים נושא התלונה:
אהרון אלינור שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני כבר 5 שנים באינטרנט זהב כי הם היחידים שמאפשרים לי לשלם במזומן כי כל אמצעי אחר לא שימושי עבורי.
אני נתקלתי בעבר באי סדרים לגבי התשלומים אבל הפעם אני לא רוצה לשתוק.
אני משלמת לחברה דרך בנק דואר מזומן לשנה שלמה ולשמחתי אני שומרת את הקבלות
אבל באופן קבוע אני תמיד שם ביתרת חובה.
לפני שלושה חודשים שילמתי לשנה מראש ובכל חודש אני מקבלת מהם דרישה לתשלום
כתבתי מכתבים אבל במקום לקבל תשובות קיבלתי עוד מכתבי איומים שאם אני
לא מסדירה את החוב ינתקו אותי מהאינטרנט אני מנסה לתפוס אותם בטלפון ונשארתי
20 דקות עם מנגינה ללא מענה.
אני שוב מציינת שזו לא פעם ראשונה וכבר נמאס לי לשלם ושטוענים שיש לי חובות.
למזלי אני כותבת לי הכל תאריכים, עם מי דיברתי ואת הקבלות אני שומרת אבל אין שם אוזן קשבת.
"012 יש עם מי לדבר" וזהו שאין עם מי לדבר יותר מדיי מוקדניות ואחד לא יודע מהשני כלום וכל פעם אני צריכה להסביר את עצמי בפעם המי יודע כמה - התעייפתי.
אין לי למי לפנות אני אנסה דרככם ומבחינתי להגיע עד שר התקשורת עם זה.
אמנם זה דברים קטנים אבל מרגיזים וסוחטים ממני אנרגיות והתעסקויות מיותרות
ושוב אני אומרת בפעם הראשונה הבלגתי וכך גם בפעם השניה אבל הפעם אני חייבת לעשות עם זה משהו שיניחו לי כבר - זה מטריד!


כספי, סוג הנזק :
סדר בבלגן שם במוקד התשלומים של 012 פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
בטרם פנייתכם טופלה הלקוחה מול פניות הציבור לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה