פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חשבון לאחר ניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתום תקופת המבצע, קיבלנו הצעה טובה יותר לאינטרנט מחברה מתחרה.
שלחנו פקס ל 012 בבקשה לניתוק ב 18.11.2010, מספר שעות אח"כ קיבלנו SMS שהבקשה תתבצע תוך 4 ימי עבודה (לצערי לא שמרתי את ההודעה), כי בשישי בערב האינטרנט נותק (לא הצלחנו להתחבר יותר) והנחנו שהניתוק בוצע בהצלחה.
ב 8.12 חוייבנו ב 44.31 שח, אך הערכתי שמדובר על שימוש יחסי עד הניתוק, אז לא יצרתי קשר עם 012.
ב 9.1 חוייבנו ב 53.77 שח, כשראיתי את החיוב התקשרתי ל 012 שטענו שמעולם לא ביקשנו להתנתק. שלחתי להם בתגובה את הפקס המקורי ומכתב נוסף והם אמרו שמנהל יחזור אלינו, זה לא קרה.
בראשון האחרון (6.2) בעלי שוב פנה אליהם והבטיחו לו שמנהל יחזור אליו תוך 24 שעות וזה גם כן לא קרה.
זאת פשוט חוצפה ש 012 גבו מאיתנו כסף על שירות שנותק, אנחנו מעוניינים לקבל את כספנו בחזרה.
תודה על העזרה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה