פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לאחר ניתוק< נושא התלונה:
קרייף דיקלה/עמוס שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 18.11.2010 לאחר שתוכנית המבצע בה היינו ב 012 הסתיימה. בעלי ביקש להתנתק מהחברה כי קיבלנו דיל טוב יותר מחברה מתחרה. בנוסף שלחנו פקס עם פרטי המנוי ובקשה לניתוק. אחה"צ קיבלתי SMS מ 012 שהפניה בטיפול ותבוצע תוך 4 ימי עבודה (לצערי לא שמרתי את ה SMS כי ראיתי שהאינטרנט כבר נותק).
בשישי ראינו שהאינטרנט נותק, והתחברנו לאינטרנט באמצעות ספק חדש.
ב 8.12 כרטיס האשראי שלי חויב על סך 44.31 ש"ח, הנחתי שזה חיוב יחסי, מאחר ולא התנקתנו בתחילת החודש, מה גם שדמי המנוי שלנו היו באיזור 85 ש"ח וחויבנו על חצי מחיר, לפיכך לא יצרתי קשר עם החברה.
ב 9.1.2011 כרטיס האשראי שלי חויב על סך 53.77 ש"ח, ואז התקשרתי ל 012. שם נציג השירות טען שמעולם לא ביקשנו להתנתק, לפחות זה לא מתועד ברשימת השיחות, כשהתעקשתי ושאלתי מה לגבי הפקס ששלחנו וה SMS שקיבלנו וזה שבתכלס האינטרנט נותק, הוא אמר שהוא יבדוק ויחזור אלי תוך 24 שעות.
הוא לא חזר אלי, אז בעלי התקשר שוב ב 6.2 ושוב אמרו שיבדקו ומנהל יחזור, וגם זה לא קרה.
זה פשוט חוצפה, הם גבו כסף על שירות שנותק, בסופו של דבר האינטרנט לא עבד, השאלה היא איך אפשר להילחם בזה? האם בהכרח כל השיחות שלהם מוקלטות ואז נוכל לעבור איתם על השיחות מאיתנו? מה גם שהם לא חוזרים אלינו אף פעם ולחכות להם לוקח רבע שעה בממוצע.
אנא עזרו לנו לקבל את הכסף שלנו חזרה.
ת"ז הזהות על שמה רשום המנוי: 032838542
לקוח מספר: 304376609
וגם בזבוז זמן בלרדוף אחריהם סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוחה טופלה לשביעות רצונה על ידי מנהלת קשרי הלקוחות של חברתנו. תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה