פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכנים ויצירת התחייבות שלא מרצון נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
ההורים שלי מנויים לשירותי האינטרנט של 012 מזה שנים.
ב-24 בפברואר 2011 עומדת להסתיים התכנית שבמסגרתה הם מנויים, אשר כוללת גלישה במהירות 2.5 מגה.
בתאריך 4.1.2011 התקשרה נציגת 012 בשם אלינה לאבי, והציעה לו שבועיים נסיון במהירות 5 מגה, ללא תשלום נוסף.
במהלך השבועיים הוריי החליטו שאינם מעוניינים לשדרג לחבילת 5 מגה, אלא מעוניינים לא לעשות שינוי כלשהו בתנאי התכנית הקיימת.
ב-23.1.2011, 3 ימים אחרי שהסתיימו ה"שבועיים נסיון", התקשרה אימי ל-012 ודיברה עם נציגה בשם יוליה. היא ביקשה לחזור ל-2.5 מגה. להפתעתה, אמרה לה יוליה שהיא מחוייבת בתשלום עבור 5 מגה החל מ6.1.11, ועד יום השיחה. כשלעצמו, זה מרגיז, כיוון שהיכן פה הנסיון? שבועיים נסיון חינם לא היו פה, אך בלית ברירה אימי החליטה לא להתווכח על סכום זה, שאינו גדול.
בשלב זה, בדקה אימי את החיובים של 012 וראתה שכבר 3 חודשים מחייבים אותנו בסכום של 125.81 ש"ח לחודש במקום 99.86, כפי שסוכם עימנו.
ב-26.1.11 התקשרה אימי לבדוק מה מקור התשלום הנוסף, ודיברה עם נציגה בשם קרן. קרן הסבירה שהמבצע שכלל אנטי-וירוס ואנטי-ספאם, הסתיים באוקטובר, והתוספת היא בגין שירותים אלה. יש לציין, שמבצע זה נסתיים ללא ידיעתנו ובלי ש-012 יידעו אותנו על כך.
בשיחה זו ביררה אימי כמה תצטרך לשלם עבור תכנית המשך, כיוון שהתכנית שלה עומדת להסתיים.
לאור תשובות הנציגה, אימי ביררה מחירים בחברות נוספות והחליטה להתנתק מ-012 - צעד שאמור להתבצע ללא קנסות יציאה, היות שהתכנית אליה היינו מחוייבים אמורה להסתיים ב-24.2.2011.
ב-13.2.2011 התקשרה אימי על מנת להתנתק ודיברה עם נציגת 012 בשם נעה. להפתעתה, נעה הודיעה לה שהתכנית חודשה בינואר האחרון, כלומר כחודש לפני כן, ותקפה עד מרץ 2012.
בשלב זה אימי כעסה מאוד, וביקשה לקבל הקלטות של השיחות הקודמות, כדי שתוכל להוכיח כי לא התחייבה לתכנית חדשה. הנציגה העבירה את אימי להמתנה, ולאחר המתנה קצרה השיחה פשוט התנתקה.
לסיכום, היו כאן שלוש הטעיות, מעשי מירמה, כניסות לכיס הלקוח ללא רשות מפורשת וגרימת עגמת נפש:
1. ה"שבועיים נסיון" במהירות גבוהה יותר לא היו "נסיון", כי אם מכירת שירות רגילה תחת כסות של מתנה או נסיון.
2. מבצע "אנטי וירוס ואנטי ספאם" ללא תשלום נסתיים ללא הודעה, אך כמובן עם חיוב כספי מוגדל.
3. יצירת תכנית עם התחייבות לשנה ללא בקשת הלקוח, ואף לא בתנאים שהלקוח היה מעוניין לרכוש.
בנוסף, ניתוק השיחה היה מעליב ולא מקצועי. כמובן, שאף נציג לא החזיר טלפון לאחר מכן, עד כה.
לאיש מבני ביתנו אין זמן או כוח להוציא על מרדף אחרי נציגי 012. אנחנו מעוניינים להתנתק מהם עד 24.02.2011 - מועד סיום התכנית אליה התחייבנו ביודעין, וכמובן ללא קנסות יציאה.
כספי סוג הנזק :
ניתוק מ-012 עד 24 לפברואר 2011, ללא קנסות יציאה כלשהם פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
לקוחה שוחחה עקב פנייתכם עם נציגת מחלקת פניות הציבור וטופלה לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה