פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
במשך 10 חודשים חוייבתי על שירות שלא קיבלתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.3.10 יצאתי מהארץ לתקופה של כשנה. לפני כשלושה שבועות חזרתי והופתעתי לגלות כי חוייבתי במשך עשרת החודשים האחרונים על שירות אינטרנט של 012 למרות שלפני הטיסה במהלך חודש פברואר 2010 התקשרתי כדי לבטל. נאמר לי שיש לי חוזה עם התחייבות וקנס היציאה עומד על כ200 ש"ח. אמרתי להם שיקחו את הקנס ויבטלו לי את המנוי וחשבתי שכך נעשה. במקביל התקשרתי גם לחברת הוט וביטלתי את המנוי ואף מסרתי לידם את המודם.

כאשר חזרתי ארצה וגיליתי שבמשך כל התקופה שהייתי בחו"ל חברת 012 המשיכה לגבות ממני חודש בחודשו על שירות אינטרנט התקשרתי לשירות לקוחות ודיברתי עם נציגה בשם נטלי שאמרה לי שהיא בכלל לא רואה חיוב. לאחר מכן אף טענה כי 012 סמייל זה בכלל לא הם ואין קשר לחברת 012 טלקום שאותה נטלי מייצגת ומבחינתה אני יכול להתקשר לויזה לבטל את העסקה.

התקשרתי לחברת האשראי שלי על מנת לברר את הנושא והם העלו בועידה את אחראית המשמרת שאמרה ש012 סמייל ו012 טלקום זו אותה חברה והנציגה טעתה. בנוסף היא אמרה כי השירות לא נותק מכיוון שיש התחייבות ושבכלל חלק מהכסף עובר כל חודש לחברת הוט במסגרת תוכנית "באנדל".

חברת הוט מצידם טוענים כי הממירים הוחזרו והשירות הופסק בתאריך 29.4.10 והחל מתאריך זה לא קיבלו תשלום עבור המנוי שלי ממני ו/או מחברת 012 . לבקשתי נשלח לביתי אישור רשמי על כך.

אחרי שעות על גבי שעות של שיחות מתישות עם מספר חברות במקביל המצב עומד כעת על כך שחברת 012 מסרבת להחזיר לי את 693 השקלים* שהם גבו ממני לשווא בטענה כי הייתי בהתחייבות ושחלק מהכסף בכלל עבר לחברת הוט, כאשר הוט מצידם טוענים כי לא קיבלו את הכסף הזה. לא עזר שטענתי כי לפני יצאתי את הארץ ביקשתי בצורה חד משמעית לבטל את המנוי ולגבות את הקנס ע"פ החוזה ובכלל המודם הוחזר לחברה ואין כל סיבה לחייב אותי על שירות שאפילו בתיאוריה לא יכולתי לקבל. 012 התעקשו שאין מה לעשות בנידון ובכל מקרה הכסף לא יחזור אליי. גם כשמתוך ייאוש אמרתי שאני אפנה עם הסיפור הזה לתלונות הציבור קיבלתי תשובה בסגנון של "הם לא יעזרו לך פה חבל לך על הזמן" (בניסוח יותר עדין ומסוגנן).

*89.3 ש"ח בחודש כפול 10 חודשים פחות 200 ש"ח קנס יציאה = 693 ש"ח.

מחוסר אונים אני פונה אליכם בניסיון נואש לקבל בחזרה את כספי שנלקח ממני ללא כל סיבה הגיונית. כי למרות מה שהם אמרו אני מאמין כי אתם כן תוכל לעזור לי במקרה הזה. בבקשה מכם.

בתודה מראש, אורי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא על החיוב פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפניי טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה