פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך גביית תשלום לאחר סיום ההתחייבות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בשביל לחסוך לעצמי את הכתיבה מחדש אני אעתיק לכם אתאשר כתבי בקיר שלי בפייסבוק על הארוע: תקשיבו איזה קטע,
ב6/7/10 נגמרה לי ההתחייבות מול אינטרנט 012, עוד באותו יום התקשרו ממוקד המכירות והציעו עוד עסקה, אני סרבתי כי התחברתי בדיוק באותו יום ל013. מה יותר ברור מ: "תודה, התחברתי כבר לאינטרנט 013, לא מעוניינת" ....?!
אני מבחינתי – אם נגמרה ההתחייבות וציינתי שאני לא מעוניינת להמשיך עם 012 אז סיימתי עם החשבונות מולם... הגיוני נכון?.. רק מה, 012 החליטו אחרת.
בחודש יולי 2010 חייבו אותי ב80 ש"ח, כך גם באוגוסט, ספטמבר, אוקטובר, נובמבר, דצמבר, בינואר הם החליטו לגבות 215 ש"ח ואז החודש שוב 80 ש"ח.
באוגוסט כשהתקשרתי לברר על מה חייבו אותי שוב הנציגה אמרה שזה על שיחות לחו"ל שאנחנו מנויים דרכם. או-קיי.
ואז המשיכו לחייב גם חודשים אחרי. בכל שיחה למוקד, היה עומס וביקשו לחזור אליינו. בסדר, גם חזרו אליי...פחח
בינואר כבר התקשרתי בצעקות למוקד ומה הנציגה ענתה לי?.. וזה הפאנץ'-ליין...
"ביולי 2010 נגמרה לכם ההתחייבות, לא נגמר המנוי, ולא הודעתם על ביטול המנוי".
כניראה שאני ממש טיפשה... נגמרה ההתחייבות ואם ממשיכים לגבות כסף כי בא לכם?!
סבבה.
אז דיברנו איתם, אמרנו לבטל ושלגביי ההחזר נדבר איתם בהמשך.
הפלא ופלא חודש פברואר עוד חיוב. נו באמת?
התקשרתי היום (20.2.11) למוקד ב 8:30. הנציגה ניסתה כניראה להתיש אותי כי היא חזרה על המשפט "ההתחייבות נגמרה לא המנוי" בערך 50 פעם. לא בדרכי נועם דרשתי שמנהל יחזור אליי, היא אמרה שתוך 4 שעות יחזרו אליי.
13:00 כבר עברו 4.5 שעות, חזרתי אליהם, הנציגה שענתה לי העבירה אותי למנהלת.
כניראה שגם היא חשבה שאני ממש טיפשה כי היא חזרה על משפט ה"נגמרה ההתחייבות, לא בוטל המנוי" בערך עוד 50 פעמים.
ניסיתי להסביר שההיגיון הפשוט שיש לכל אדם די מבטל בטיפשות את המשפט חסר ההיגיון הזה וביקשתי הסבר הגיוני והחזר של 775 ש"ח על חיובים לא מוצדקים.
אה, ציינתי שבכל התקופה הזו באורך פלא לא הגיעה אף חשבונית על חיוב?
כשאמרתי את זה למנהלת היא אמרה שזה ממש לא הגיוני ושזה ממש מוזר איך לא ידעתי שיש לי זכות לערער על כל חיוב בויזה שלדעתי אינו מוצדק ושזו בעצם אני אשמה שלא עכבתי אחרי חיוביי הויזה שלי.
ופסלה בגחגוך את הדרישה שלי להחזר כספי.

012 היקרים, כניראה שאתם צריכים להעריך קצת יותר את הלקוחות שלכם.
גביתם כסף על לא כלום ועוד ללא שום זכות= גנבה.
ניסיתי לפתור את העניין יפה, לקבל את הכסף שלי בחזרה ואתם צחקתם.
תודה, מש' ברוש.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי+פיצוי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה