פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדה טלפונית כולל חיוב של שיחות שלא בוצעו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
הכל התחיל מכך שהגיע לנו חשבונית שבה מציין כי אנחנו צירכים לשלם איקס שקלים על שיחות לחול שלא ביצענו כלל, לאחר צעקות רבות הם הבטיחו שיזכו אותנו

חודש אחר כך או משהו כזה, הוא ניסו לידע אותנו כי שוב אנחנו חייבים ככול הנראה לשיחות בחול שלא ביצענו כלל.

בנוסף מאז המקרה נציגי 012 לא מפסיקים להתקשר בלי הפסקה כדי לשכנע את אימי שתתחבר אליהם בכל מקרה, הא אומרת להם לא צועקת עליהם לא, הם ממשיכים בשלהם וגם יורדים עליה שהיא לא מבינה כלום.

בנוסף לאחר שהשיחה הסתיימה התקשרו אליה עוד מספר פעמים כשאחד מהם הציג את עצמו מבזק (כשאמא שלי דיברה עם בזק מהקו השני) ואז הא שאל אם מי היא מדברת ומה נציגת בזק אומרת לה? , כנראה שזה נציג 012 מתחזה לנציג בזק כדי להשיג איזו מטרה... עד לאיזה דרגה נמוכה הם מוכנים להגיע?

לאחר שהיה ברור כי אמי לא רוצה שום שירות מהם בכלל לא לשמוע מהם
למרות הכל הדביקו על דלתנו שטכנאי 012 יגיע אלינו, אז שוב אמי התקשרה לצעוק עליהם כי אינה מעוניינת. לסיכומו של עניין הם לא עוזבים אותנו בשקט , מחייבים על שיחות של בוצעו, גם מתעקשים לשלוח טכנאי למרות הלא?

מה נסגר איתכם 012?
עוגמת נפש סוג הנזק :
דורשת פיצוי הולם על עוגמת נפש אם לא אנקוט באמצעות עורך דין נגד 012 פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה