פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס האשראי במשך 4 חודשים לאחר ההתנתקות מהחברה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוחה של 012 במהלך שנת 09/10. בסוף אוג' 2010 הסתיימה ההתחייבות שלי כלפי הספק אשר יצר איתי קשר בניסיון לחדש את המנוי לשנה הבאה. סרבתי להמשיך את ההתקשרות ולחדש את המנוי מה שגרם לניסיונות חוזרים ונשנים מצד הספק להתקשר אליי ולחדש את הקשר. המנוי לא חודש!
במשך החודשים הבאים ראיתי חיובים של 012 באשראי ויצרתי איתם קשר לבדוק את העניין. התשובה שקיבלתי הייתה כי החיובים נעשים לאחר חודשיים והחיוב הוא עבור חודשים קודמים בהם בוצע שימוש בשירות. קיבלתי את ההסבר שלהם אך גם חודשיים שלוש ואף ארבעה חודשים לאחר הניתוקים המשיכו לחייב אותי. שוב יצרתי קשר עם הספק, התשובה שקיבלתי היא שאין שום תיעוד לבקשה להפסיק את המנוי למרות שעם תום ההתחייבות כפי שנאמר קודם - יצרו איתי קשר מספר פעמים והבהרתי באופן מפורש שאיני מעוניינת לחדש את המנוי. כמו כן לא רק שטענו שאין תיעוד לבקשה להפסקת המנוי - המנוי חודש ללא ידיעתי אישורי או הסכמתי (אפילו בניגוד לרצוני!!!) בתנאים שאף פעם לא נמסרו לי. לאחר שיחת טלפון ארוכה ומתישה 012 הודו בטעות שנעשתה והציעו פיצוי בדמות חבילה אטרקטיבית למנוי שלי ולמנוי נוסף על שמי (אשר ההורים שלי עשו שימוש בו) שעבר אותו תהליך וחוייב וחודש באותו אופן. צויין בפני שהמנוי הנוסף שלי (כביכול של ההורים שלי) נמצא בשימוש ולכן לאחר דיונים ארוכים ומתישים הסכמתי לקבל את החבילה ורק לסיים את הסיפור. מספר דקות לאחר סיום השיחה מבירור עם הוריי עלה כי המנוי אינו בשימוש כבר שלושה חודשים וגם למנוי זה נעשתה פנייה בבקשה לביטול. נוצר מצב שכעת ברשותי שני מנויים שאף אחד מהם לא בשימוש ואין צורך בהם. לאחר פחות מ24 שעות יצרתי שוב קשר עם 012 וביקשתי לבטל את ההטבה כיוון שאין צורך בה וכיוון שהטעו אותי וטענו כי יש שימוש במנוי השני. כמובן שהשיחה נמשכה שוב זמן ממושך והייתה מייגעת מאד שבסופה הסכים הספק כי טעה (שוב!) והתחייב לבטל את ההטבה ולזכות אותי על ארבעה חודשים בהם חייבו אותי ללא הצדקה על שני מנויים!!! לכל אחת מהשיחות יש הקלטה אצל הספק ויש אצלי מספרי אסמכתא לכל אחד מהביטולים שנעשו כמו גם להבטחה לקבל זיכוי על החודשים שחוייבתי שלא לצורך. כמובן בבואי לבדוק החודש אם התקבל הזיכוי לא רק גיליתי שאין זיכוי אלא חוייבתי בסכום אף יותר גבוהה מבדרך כלל! ושוב פניתי לספק ושוב לשיחה עצבנית וארוכה שבסופה נטען שאכן קיבלתי זיכוי על ארבעת החודשים שחוייבתי לא לצורך אך כיוון שהתחברתי לתוכנית שהציעו לי כפיצוי והתנתקתי ממנה יום אחרי חוייבתי בדמי יציאה אשר גבוהים מהזיכוי המגיע לי וכך נוצר מצב שאני עוד חייבת להם כסף על הביטול! לא רק שהובטח לי במעמד הביטול שהוא לא מותנה בקנס יציאה הוא גם נעשה פחות מ24 שעות לאחר ההתחברות וזו זכותי כצרכנית לבטל שרות בפרק זמן זה ללא קנס.
כעת במקום להחזיר לי 200 שקל שכבר נגבו ממני (50 ש"ח כל חודש במשך 4 חודשים) חייבו אותי על 168 ש"ח נוספים - כלומר קנס יציאה של 368 ש"ח ממנו קוזז ה"זיכוי" שלי בסך 200 ש"ח. אני לא מצליחה לקבל את כספי חזרה, ממשיכים לחייב אותי כל חודש מחדש שלא לצורך בלי שיש לי אפשרות לעצור זאת והשיחות טלפון התכופות לספק הן ממושכות יקרות וגורמות לי להמון תסכול וסבל רב.בבקשה עזרו לי להילחם בהם
תודה מראש
יוליה.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר כל הכספים שנגבו כנגד רצוני בלי קבלת שירות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' בורוביק טופלה לשביעות רצונה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה