פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בנדל כושל הליך שירות כושל ויחס מטרטר ומוגזם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעבר הייתי לקוח מפוצל של הוט ו012 סמייל לאחר חווית שירות לא נעימה ולאחר סיום התחייבותי להוט הוצא לי במחלקת שימור הלקוחות של 012 לעבור למה שנקרא בנדל שעד כמה שהובהר לי מהם זה שאני לא יעמוד מול הוט (מה שקידם ואפילו סגר את המכירה של 012) מכיוון שהבנתי ממהלך שיחתי עם נציג 012 שניפתרתי מהבעיה בלהתמודד עם שירות הלקוחות והטכני של הוט כי הוא פשוט מתחת לכל ביקורות ושואף ל 0 מענה ומתן פיתרון ללקוח... (עד כמה שאני חוויתי) לאחר מספר חודשים בבנדל שנמכר לי ב 012 עם הוט היו לי בעיות חוזרות עם מודם שנקרא טריון לפי תיעודים של 012 היו המון ניתוקים לאחר טרטור בין מוקדים של 012 ושוב גם הוט ושיחות ועידה של שעות מחשבון הטלפון הפרטי שלי
(בדרך כלל נהוג להציע לחזור ללקוח לאחר 10 דקות של שיחה) החליטה חברת הוט שחייב להגיע טכנאי אלי על מנת להחליף לי מודם (מודם מדגם תומפסן)
ולדאוג שהבעיה לא תחזור
נקבע לי טכנאי לשלושה ימים שלאחר מכן (כבר הייתי בחול אבל חברה שלי שההתה בדירה וקיבלה את פני הטכנאי) לאחר החלפת המודם כחודש שימוש התגלו מספר התנתקויות מטורפות במודם לפי דברי 012 היו 150 התנתקויות ביום
ככה התברר לי כשחזרתי (4 חודשים לאחר מכן) חברה שלי התייאשה מלגלוש באינרטנט מכיוון שלא הצליחה לגלוש בצורה סדירה . כאשר חזרתי מצאתי את עצמי כבר בחבילה מפוצלת ויקרה עוד יותר מבלי ש 012 הודיע לי (עדיין לא מובן איך אבל לא קיבלתי מכתבים על התראות ,נראה לי שאין להם כתובת מעודכנת)
ואז פניתי ל 012 עברתי טרטורים במוקדים שלהם ועוד פעם שיחות ועידה עם הוט שמובילות לכלום (מבחינת הוט סיימתי את ההיתחייבות שלי והם לא מעוניינים לפצות אותי למרות שהספק החליט לפצות אותי על 3 חודשים לאחר טרטורים בין נציגים ומנהלי מוקדים אפילו פעם חזר אלי מוקדן ואמר לי "הבנתי שאתה רוצה להתנתק" מבלי שהזכרתי את זה או ביקשתי את זה ...פתע חזרה אלי נציגה מהטכני ואמרה לי עד למייטב הבנתי שהיא מפצה אותי על שלושה חודשים אמרתי לה שזה לא עונה לשביעות רצוני ואני מרגיש שעברתי התעללות וחווית שירות גרועה ואני מעוניין לקבל את הפיצוי ולהתנתק מה שהיא לא הסבירה לי זה שאם אני מתנתק אני לא מקבל את הפיצוי. כיום אני מנותק מהוט ועדיין מנסה לקבל איזשהו פיתרון אך עכשיו מבחינת הוט אני כבר לא לקוח שלהם ולא מעניין אותם כלום.

אני מיואש חסר אמון במערכות השירות של החברות מרגיש שאין עם מי לדבר שם

אני ישמח לקבל עזרה מאנשים שמבינים
כספי סוג הנזק :
לקבל פיצוי מיום התקנת המודם תומפסון פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר בר-און, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה