פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא עונים בשרות לקוחות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
הוספתי טלפון של 012 דרך אינטרנט. מאז יש לי ניתוקים רבים גם בקו הטלפון של 012 וגם באינטרנט. שעות המתנתי בקו עד שענו, שעות נוספות שרתתי את הטכנאים שלהם בנסיונות לפתור את הבעיה, ימי עבודה הפסדתי כשהטכנאים הגיעו לבית שלי וכשהלכתי להחליף מכשירים. אין לי יותר זמן, אני רוצה להתנתק והם משאירים אותי על הקו שעות.
ניתוק והחזר כספי על הזמן שלא קיבלתי שרות. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר משה ישראלי טופלה לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה