חיוב כפול עבור קו אינטרנט ע"י חברות 012 ו HOT |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.05.10 שידרגתי את קו האינטרנט ל 2.5 מגה בחבילת בנדל של 012 ו HOT בבית פרטי בקרית גת (NICA_MI). תשלום של סך 89 שח על הספק ותשתית היה אמור להיות מחוייב ע"י חברת 012 במשך שנה
החל מיוני 2010 ועד היום אני מחויבת פעמיים ע"י שתי החברות ב89שח ו 79 שח. למרות שבשום זמן לא מסרתי לחברת HOT פרטי כרטיס אשראי עבור קו זה.
פניתי 6 פעמים לחברת 012 (10.08, 15.08, 20.08 , 29.08, 29.09, 13.01.11 ) נציגי שרות טענו כי הבעיה נמצאה ונציג אחר יחזור עלי תוך 24 שעות עם פטרון דבר שלא קרה עד היום.
פניתי גם לחברת HOT, בשיחת ועידה עם נציגי שתי החברות ב 20.08 נאמר ע"י HOT כי קיבלו את פרטי החשבון שלי מ012 וכי הם צריכים לטפל בבעית החיוב הכפול, נציג 012 קיבל טענה זו והבטיח לטפל.
בחשבון של חודש ינואר שקיבלתי בפברואר אחרי השיחה האחרונה עם 012 עדיין יש חיוב של שתי החברות.
|
בזבוז זמן ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הפסקת החיוב הכפול, החזר רטרואקטיבי עבור החודשים ששילמתי פעמיים, פיצוי על הזמן המבוזבז והכסף שלא יכולתי להישמש בו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|