פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול עבור קו אינטרנט ע"י חברות 012 ו HOT נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.05.10 שידרגתי את קו האינטרנט ל 2.5 מגה בחבילת בנדל של 012 ו HOT בבית פרטי בקרית גת (NICA_MI). תשלום של סך 89 שח על הספק ותשתית היה אמור להיות מחוייב ע"י חברת 012 במשך שנה
החל מיוני 2010 ועד היום אני מחויבת פעמיים ע"י שתי החברות ב89שח ו 79 שח. למרות שבשום זמן לא מסרתי לחברת HOT פרטי כרטיס אשראי עבור קו זה.
פניתי 6 פעמים לחברת 012 (10.08, 15.08, 20.08 , 29.08, 29.09, 13.01.11 ) נציגי שרות טענו כי הבעיה נמצאה ונציג אחר יחזור עלי תוך 24 שעות עם פטרון דבר שלא קרה עד היום.
פניתי גם לחברת HOT, בשיחת ועידה עם נציגי שתי החברות ב 20.08 נאמר ע"י HOT כי קיבלו את פרטי החשבון שלי מ012 וכי הם צריכים לטפל בבעית החיוב הכפול, נציג 012 קיבל טענה זו והבטיח לטפל.
בחשבון של חודש ינואר שקיבלתי בפברואר אחרי השיחה האחרונה עם 012 עדיין יש חיוב של שתי החברות.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
הפסקת החיוב הכפול, החזר רטרואקטיבי עבור החודשים ששילמתי פעמיים, פיצוי על הזמן המבוזבז והכסף שלא יכולתי להישמש בו פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפניי טופלה לשביעות רצון הפונה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה