פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי שלא נותק לאחר בקשות חוזרות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי גילולה רמי ת.ז 039061148פניתי בעבר לפניות הציבור אך העניין לדעתי עדיין לא נפתר. לפני כשנתיים בערך (לא זוכר בדיוק כמה זמן עבר) ביקשתי משירות הלקוחות שברצוני לקבל IP סטטי.משירות הלקוחות נמסר לי שעלי להיות לקוח עסקי כדי להפוך את המנויים להיות עם IP סטטי תמורת תוספת של 4 שקלים בחודש והתחייבות שאני לא זוכר בדיוק לכמה זמן. הסכמתי לעסקה וקיבלתי אסמכתא במייל מ012 כי המנויים שברשותי הם עסקיים. בחודש אוגוסט 2010 עברתי דירה ולא היה לי צורך יותר בשירותי האינטרנט, לכן התקשרתי ל012 במטרה לנתק את המנויים שברשותי.משירות הלקוחות נמסר לי כי אפשר לנתק רק מנוי אחד שלי ואת המנוי השני עלי להתקשר למוקד העסקי, כמו כן נאמר לי ששני המנויים נגבו מאותו החשבון ומשום מה מנוי אחד שולם כרגיל ובמנוי השני הגביה אינה הצליחה והצטבר שם חוב.ביקשתי במפורש מהנציג שטיפל בי שיאסוף את כל המידע הנחוץ לניתוק 2 המנויים (ואני מדגיש 2 מנויים) ויגיד לי כמה ואני ישלם.הנציג חזר אלי לאחר כמה דקות ואמר לי סכום... הלכתי למחרת לדואר שילמתי את החוב ופיקססתי למוקד שירות הלקוחות את אישור ההפקדה.הנציג התקשר אלי ואמר כי קיבל את התשלום וכי ניתק את המנויים.לאחר כ 3 חודשים התקשרו אלי מהדירה הקודמת שגרתי בה ונאמר לי כי ישנם מכתבים מ012 שעלי לבוא לקחת אותם.כאשר הגעתי לדירה הקודמת וראיתי את המכתבים, חשכו עיני.אני מגלה שעדיין מנסים לחייב את חשבוני וכמו כן מנוי אחד לא נותק עדיין. כאשר התקשרתי למוקד שירות הלקוחות נאמר לי כי המנוי לא נותק בעקבות התחייבות שעדיין קיימת על המנוי א. איך יכול להיות שהיו ברשותי 2 מנויים עסקיים ובמהלך הדרך מנוי אחד הפך להיות לא עסקי ללא ידיעתי? ב. למה כאשר דיברתי עם הנציג לראשונה לא נאמר לי שיש עדיין התחייבות ולמה הוא לא אמר לי או יותר נכון לא כלל בסכום ששילמתי את הקנס שעלי לשלם? התעצבנתי וסירבתי לשלם... פניתי לעורך דין ולפניות הציבור עם הסיפור הזה.פניות הציבור העלו על הקו נציג כלשהו שהסכים לשלם חצי מהסכום ושאני ישלם את החצי השני, ולצערי הסכמתי.אך כאשר קיבלתי את השובר לתשלום (אין ברשותי כרטיס אשראי) בסניף הדואר טענו כי השובר תקול ואי אפשר לשלם, אותה הפקידה בדואר התקשרה ל012 ואמרו לה שישלחו שובר חדש.לבינתיים המכתבים מ012 ממשיכים להגיע, ביטלתי את ההראת קבע ואמרתי ל012 שנמאס לי מכל המריבות והטרטור שאני סובל בשביל לשלם או לשלוח פקסים, כמו כן הדברים האלה עולים לי הרבה זמן וכסף.
לבטל את המנוי לאלתר פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור - שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה על ידי בכיר משירות הלקוחות לשביעות רצון הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה