פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחה מבוגרת נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
סבתי , אשה מבוגרת , מנויה לאינטרנט דרך הוט ו-012.
עד לתאריך 12.5.2010 היתה מנוייה לאינטרנט במהירות 1.5MB.
יום אחד, התקשר נציג מ-012 ושאל את סבתי האם היא מרוצה ממהירות האינטרנט. סבתי , שחוכמה רבה לה, אבל מדעי המחשב בטכניון עדיין לא למדה , לא יודעת להבדיל בין מושגים של "מהירות האיטרנט" , "רוחב פס" , "מהירות המחשב" או במקרה הזה סתם תקלה במחשב , וענתה שהיא לא מרוצה.
כמובן שהערה זו לא נפלה על אוזניים ערלות , וישר הוצא לה להגדיל את מהירות החיבור ל-12MB.
מילא להציע לאשה מבוגרת מהירות חיבור של 12MB , מטרת 012 להרוויח , זה ברור לכל אדם בר דעת. בלי קשר לצורך הממשי של אשה מבוגרת במהירות חיבור של 12MB.בעצם הפנייה לאדם מבוגר , עם ניסוח מטעה שכזה , יש מן ההטעייה.

אבל עיקר הבעיה היא ההטעיה במחיר : נאמר לה שתצטרך לשלם 10 שקלים תוספת בחודש על התענוג המיותר , למרות זאת היא שילמה עוד 80 ש"ח במשך 10חודשים ,ועוד עתיד לבוא תשלום על 2 חודשים.סה"כ : 960 ש"ח.
כמעט מיותר לציין שלא נשלח לביתה שום טופס המאשר את הצטרפותה לחבילה החדשה.רק לאחר פנייתנו ל-012 נשלח לנו באימייל טופס כזה.(לאחר 10 חודשים מרגע הצטרפותה!).
כמובן שכל הניסיונות לפתור את הבעיה מול 012 העלו חרס , בטענה מגוכחת שהם מוכנים בטוב ליבם אמנם לבטל את העסקה ,ללא קנס יציאה , אבל אבוי , הוט מנגד מוכנים רק תמורת סכום יציאה לא הגיוני , ובכך בעצם הסירו מעצמם את האחריות והטילו אותה על הוט.

בכל מקרה 012 לא מוכנים לדבר על החזרת הכסף שנגבה במרמה.
אני דורש להחזיר לסבתי את הכסף שנגזל , נגנב ממנה , ולבטל את התשלום העתידי לחודשיים הקרובים עד סיום ה"התחייבות" לכאורה.

את הבושה שגרמתם לכם בסיפור הנ"ל לא תוכלו לבטל.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה