פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור מהירות שאני לא מקבלת נושא התלונה:
שוסטין טטיאנה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי טניה אני לקוחה בחברה 012 כבר כמעט שנתיים,
יש לי חבילה משולבת של אינטרנט ב 012 וחברת הוט, מהירות של 2.5MB, בתשלום חודשי של 89 ש"ח, בתאריך 11.04.11 היה בביתי טכנאי של חברת יס כדי להתקין VOD בשביל זה הוא היה צריך שיהיה לי בבית ראוטר ומהירות של אינטרנט 2.5, ברגע השטכנאי בדק את מהירות האינטרנט הוא ראה שהיא 1.5MB ולא 2.5MB, הטכנאי לא התקין שום דבר כי הוא לא יכל בגלל המהירות, התקשרתי ל 012 כדי לבדוק את הדבר, דברתי עם הציג טכני ומהבדיקה שעשינו אני מקבלת באמת 1.5 MB (אבל משלמת על 2.5MB), הנציג אמר שהבעיה היא בחברת הוט כי הם מספקים לי מהירות של 1.5MB, אני כשסגרתי את עסקה בכלל לא דברתי עם חברת הוט, הכל נעשה דרך 012, לכן נציג טכני העביר אותי לנציג שרות להמשך הבדיקה, הסברתי הכל לנציג שרות ובתשובה קבלתי שתוך 24 שעות יצרו איתי קשר לגבי הדבר, לאחר 24 שעות אף אחד לא דבר איתי, לכן אני לבד יצרתי קשר עם הוט לגבי הדבר ובהוט נאמר שהבעיה היא ב 012 ולא בהוט, בסופו של דבר בלי שאף אחד דבר איתי המהירות שלי יום לאחר הפניה הייתה 2.5MB, אך הבעיה היא שביס בשביל שיגיע אלי טכנאי אני צריכה לשלם 159 ש"ח כי זאת הייתה בעיה שלי שלא הייתה לי מהירות מתאימה, וחוץ מזה אני חוייבתי על מהירות של 2.5 MB כמעט שנתיים ובפועל קבלתי מהירות קטנה יותר( לא ניתן לדעת כמה זמן, אולי רק חודש ואולי כמעט שנתיים).
כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת פיצוי כספי על הדבר פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת התמיכה הטכ שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפניה טופלה עי מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה