פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות וגניבה לשמה!!! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
- כתובת:
- סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כחודשיים התקנו את קו הטלפון הביתי של 012 סמייל על היום הראשון הטלפון היווה תקלות מרובות באינטרנט ובטלפון כאחד!.
ימים שלמים שחוייבנו בעבור השירותים למרות כל התקלות ובדידיעת החברה ללא כל זיכוי.
הציוד הקלוקל אשר הותקן בביתנו היוה מקור לבעיה נוספת צריכת חשמל מאוד גבוהה (נבדק ע"י חברת החשמל..) של עד כ-30 ש"ח בח-ו-ד-ש!
חוץ מהתקלות המרובות גם ניתקלנו במחירים ב"שמיים" ובהתחייבויות אשר לא הסכמנו עליהן!.
אין ולא הייתה שום חתימה אשר חתמנו בגין שום חוזה (נבדק!) והם אומרים שאנחנו כן חתמנו.
אך חכו זה לא הכל!, אחרי התקלות המרובות והשירות הקלוקל מאוד, גם ניתקלנו בחובות אצל בזק מכיוון ש-012 סמייל לא הודיעו לנו על כך כלום, שאנחנו גם צריכים להישאר בבזק ולשלם 80 ש"ח+25 ש"ח (שרק עליהם [25] סגרנו..) חוץ מזה גם בזק אשמים שלא שלחו לנו שום הודעה על ניתוק של קו!
ונחזור לענייננו לא רק שסבלנו מהשירות של החברה, גם הם רוצים קנס של 220 ש"ח אחרי כל הגניבות שלהם! חוצפה!,לא נתן לשום מערכת לדרוך עלינו ולעשות ממנו כקורבן אשר חתם על כל מיני מסמכים! איננו רוצים להמשיך עוד בשירותיהם והם לא מעוניינים לנתק אותנו! ומתחילים להתווכח שעדיף לנו להישאר אצלם....
זוהי חוצפה ממדרגה ראשונה אשר תטופל עד השורש האחרון! ואנו דורשים פיצוי כספי או ביטול הקנס אחרת אנו שולחים את הנעשה על ידם לתוכנית "כלבוטק" לבדיקה ולא רק זה, אנחנו וכל שכנינו הולכים להגיד לאנשים אשר רוצים להצטרף אליכם (כ-220 משפחות...) שלא יתחברו ונספר להם את הסיפור....
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול הקנס או פיצוי כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה לשביעות רצון הפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה