פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של 100 ש"ח יותר בחשבון, עם שקר גס שלהם, שהתחייבתי על כך נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום. הייתי לקוחה של אינטרנט זהב במהלך כ-15 שנה.
השתמשתי בשנתיים האחרונות גם בקו טלפון שלהם, כאשר "בזק" חייבו אותי על תשתית, כ-120 ש"ח בחודש, ואינטרנט זהב על ספק אינטנט וקו טלפון - 69 ש"ח בחודש.
בתחילת פברואר פנו אליי מהחברה שלהם, כאשר הייתי באמצע הרחוב, והאיצו בי לשלם עוד 7 ש"ח לחודש, עבור הכפלת המהירות של הגלישה, מ-5 מגה ל-10 מגה.
הנציג כל הזמן האיץ בי, ואמר שבגלל שאני לקוחה ותיקה, הם עושים את זה עבורי, ביקשתי לחשוב על כך, אבל הוא אמר שזה מוגבל, ואני לקוחה ותיקה (בפעם המאה) וזה יוסיף לי רק 7 ש"ח בחודש, ויכפיל את המהירות. הסכמתי.
לאחר מכן, ראיתי בחשבון הבנק, שחוייבתי 166 ש"ח, במקום 69 ש"ח (ההסכם הרגיל) + 7 ש"ח, שעליהם הסכמתי (כלומר, החשבון היה אמור להיות ע"ס 76 ש"ח, ולא ע"ס 166ש"ח).
כששאלתי אותם מדוע, הם אמרו שהתחייבתי על הסכם לשנה של 139 ש"ח תשתית פלוס ספק. טענתי שלא היה ולא נברא (מה פתאום? מה היגיון כאן? במקום 39 ש"ח לספק, 139 ש"ח על אותו שירות???), והם אמרו, שיש "שיחת הסכמה".
הנציג שדיבר איתי, לאחר הרבה ויכוחים, אמר שיש להם טעות כאן, כי למעשה, עוד 90 ש"ח שחוייבתי בהם, ירדו גם עבור אינטרנט זהב וגם מ"בזק", ועליהם לבדוק את הטעות הזו, ולחזור אליי. הוא אמר, שבסידור החדש, את כל הכסף אני אמורה לשלם להם, ואת 90 השקלים לתשתית, הם יעבירו בעצמם לבזק, וכך לא אחויב באופן כפול. הוא הבטיח שיחזרו אליי בעוד יומיים, שלושה.
לאחר כשבוע וחצי, ראיתי שהם לא חוזרים, וביטלתי את הוראת הקבע. בחודש לאחר מכן, הם חייבו אותי בחשבון בסך 167 ש"ח, כלומר, לא רק שלא החזירו את תשעים השקלים, אלא גבו ממני שקל נוסף. פה הוראת הקבע כבר הייתה מבוטלת, ואז קיבלתי מהם מכתב, להחזיר את הציוד שלי בדואר רשום, ובזה לסיים את העניין.
שלחתי להם את הציוד בדואר רשום, ואז הגיעו אליי עוד מכתבים, שאני חייבת להם עדיין כסף - 167 ש"ח של הוראת הקבע שבוטלה. להזכירכם, היו חייבים לי, לכאורה, על פי דבריהם, 90 ש"ח עוד מהחודש הקודם, ולא החזירו לי אותם).
התקשרתי אליהם היום, ומסתבר שהחוב שלי הגיע כבר למעל 480 ש"ח, ושעל פיהם התחייבתי להסכם של 139 ש"ח בחודש ("יש שיחת הסכמה" הם אמרו לי. להזכירכם, "שיחת ההסכמה" הייתה על 7 ש"ח בחודש, ולא על 139 ש"ח).
חלק מהשיחות יש לי מתועדות, וכשאמרתי זאת לנציגה שדיברתי איתה היום, היא התחילה לגמגם עם תאריכים וכו'. (אתמלל את השיחות הללו).
כרגע, מבחינתם, התחייבתי, מה שלא היה ולא נברא. מדוע שאשלם על אותו שירות במקום 39 ש"ח, 139 ש"ח???
מה עושים במקרה כזה? אודה לכם מאוד על תשובה. יום טוב, מיכל.
ובזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה