|
|
|
|
|
|
בעיות בקו טלפון חדש וחוסר רצון לטפל של החברה |
נושא התלונה: |
שבת 30 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני 8 ימים בעקבות טלפון של נציגה עברתי לאינטרנט זהב בטלפון ביום הראשון לא היה לי קו עכשיו כבר יומיים יש לי ניתוקים .התקשרתי עכשיו לתמיכה שאמרה לי לללכת להחליף כבל ולהתקין מחדש כי אולי הוא התקלקל , הם מסרבים לשלוח טכנאי .אני לא טכנאית .איך הוא התקלקל האחריות שלהם?
|
קו נורמלי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון |
תגובה: |
הפנייה טופלה מול טכנאי של חברתנו לשביעות רצונה. |
פתרון: |
|
|
|