פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות בקו טלפון חדש וחוסר רצון לטפל של החברה נושא התלונה:
‏שבת ‏30 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני 8 ימים בעקבות טלפון של נציגה עברתי לאינטרנט זהב בטלפון ביום הראשון לא היה לי קו עכשיו כבר יומיים יש לי ניתוקים .התקשרתי עכשיו לתמיכה שאמרה לי לללכת להחליף כבל ולהתקין מחדש כי אולי הוא התקלקל , הם מסרבים לשלוח טכנאי .אני לא טכנאית .איך הוא התקלקל האחריות שלהם?
קו נורמלי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה מול טכנאי של חברתנו לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה