פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים בזמן הקפאת מנוי חידוש אוטומטי של המנוי ללא ידיעתי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר סיום המנוי היחלתטי לעזוב ונציגת שירות היחליטה שביגלל שאני לקוח ותיק הם מוכנים להציע לי מחיר נמוך יותר משאר החברות היתעקשתי שאני לא מעוניין לאחר מיכן היציעה לי הקפאה של המנוי שאם אני ישנה את דעתי אוכל לחדש תמנוי ושנאמר לי במפורש שבזמן הקפאת מנוי לא יגבו מחיר לאחר מיכן חודש אחר חודש בוצע חיובים ללא הסכמתי היתקשרתי לשימור לקוחות דרשתי ניתוק מיידי בפועל לא בוצע הניתוק ואין מענה לדרישות שלי
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק ופיצוי כספי על חודשיים פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלת פניות הציבו שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה