פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר עבור שירות שלא השתמשנו נושא התלונה:
סורוקין גנאדי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד
אתר תלונה
11.05.2011
מאת
סורוקין גנאדי
ת.ז. 308683317
שד' ירושלים 138/10
נתיבות
0507165291

א. ג. נ,

הנדון: פניית תלונה על חברות התקשורת
012 סמייל ו 013 נטויז'יון


בתאריך 29.3.09 חתמתי על הסכם התקשורת עם חברת 012 סמייל תקשורת בע"מ. ההסכם היה על שימוש בשרותי אינטרנט של החברה: מהירות 2.5 מגה לפי 29 ₪ לחודש בהתחייבות ל18 חודשים (מצ"ב אישור העסקה 1).

בחודשים הראשונים מתחילת העסקה עד 31.8.09 לא נרשמו בעיות בחיוב. הכל היה תקין ולא היו לי תלונות לא על השירות ולא על החיוב. פתאום בסוף אוגוסט 2009 מופיע סעיף -שירותי חיוג לחו"ל בתשלום נוסף של 2.80 ₪.
ומ-1.10.2009 חברת 012 סמייל מדי חודש בחודשו חייבה אותי על סך של
3.34 ₪ יותר ממה שסוכם בעסקה.

בתאריך 4.11.09 בשעה 12:10 התקשרתי לשירות לקוחות ודיברתי עם נציגת שירות לקוחות 012 בשם הירה. הסברתי לה כי איננו מתקשרים לחו"ל ובכלל אין לי טלפון קווי בבית. כמו כן, ציינתי כי לא הזמנתי את השירות הנ"ל כלל,היא בדקה את טענותיי הסכימה שאכן אני צודק ושנפלה טעות והחברה לא תגבה ממני יותר על השירות הנ"ל.אך כרגיל רימו אותי ומדי חודש המשכתי לשלם 3.35 ₪ יותר מההסכם.

יותר לא התקשרתי לחברת 012, כי על מנת לבקש החזר של 3.35 ₪ אבזבז 20 ₪ על ההמתנה למענה של הנציג. ב-28.9.10 ההתחייבות שלי לחברה הסתיימה. באמצע ספטמבר 2010 התקשרו אלי מ- 012 והציעו להמשיך בהתחייבות כמובן סירבתי. בתחילת חודש ספטמבר עשיתי חישוב שמאוגוסט 2009 עד ספטמבר 2010 גבו ממני לא חוקי 13*3.35=43 ₪. הסכום הזה היה קצת יותר ממה שנשארתי חייב לחברה עד תום ההתחייבות. ב-5.9.10 ביטלתי הוראת קבע וכאזרח שומר חוק שלחתי ל012 שני פקסים עם בקשה לניתוק משירותי החברה ובפקסים ציינתי כי אני מפסיק את התקשרות עימם וכי ביטלתי הוראת קבע .

אך למרות הכל המשכתי מדי חודש לקבל דרישות תשלום. שלחתי פקסים ומכתבים רשומים ונותרתי ללא מענה.

בצד נואש נוסף פניתי גם אני לעורך דין וגם הוא שלח ל012 מכתב. למרות המאמצים שלי גם הפעם לא קיבלתי שום תגובה.

גם בפברואר 2011 קיבלתי דרישה לתשלום . וגם במרץ 2011 הפעם כולל מכתב כאילו אני ו-012 עדיין בסטטוס לקוח-ספק וכאילו הנני עדיין משתמש בשירות! בתשובה לדרישה הזאת שוב פעם עורך דיני שלח מכתב ל-012 ושוב פעם באפריל 2011 קיבלתי אותה דרישה, במכתב מ-012 גב' מירי לוי מנהלת מוקד שירות לקוחות מזהירה אותי כי החברה תפסיק את כל השירותים במידה ולא אשלם ולא אחדש אופן התשלום, כאילו היא לא מודעת שאני כבר לא לקוח שלהם זו שנה שניה

זהו,זה כל הסיפור שלי עם 012. מה אוכל לעשות עכשיו? מה הפתרון?

כעת ארשה לעצמי לגולל תלונה נוספת על 013 NETVISION הפעם זו כבר תעלומה פלילית. ב-7.3.2011 פתאום בלי שום סיבה אני מקבל חשבונית על חיוב של 0.90 אג' מחברת נטויז'יון על שירותי מנוי שיחות לחו"ל!! לאחר בדיקת כ.אשראי אני רואה כי חויבתי בסכום הנ"ל, אז מה קורה כאן מר שר התקשורת? אני חי את חיי, לא מבקש שום שירות שאינו חפץ בו, לא פונה לאף אחד,לא נותן לאף אחד מס' כ.אשראי או פרטים מזהים נוספים ופתאום מגלה כי חויבתי בלי רשותי או ידיעתי? הכי מקומם כי בחשבונית מופיע שם שלי אך החיוב בוצע מכ. אשראי של אישתי.כנראה על מנת שלא אוכל לבדוק ולעקוב? אני דורש מהנהלת 013 נטויז'ין שיסבירו לי מי ומאיפה יש להם פרטי כ.אשראי של אישתי? מי נתן להם רשות לגנוב כסף?כרגיל,על המכתב הרשום ששלחתי להם ב-13.3.11 חברת 013 לא מצאה לנכון לענות אך חשבון נוסף על סך 25.90 ₪ לא שכחו לשלוח.. היי,רבותיי הנכבדים, תסבירו לי על מה אני צריך לשלם? מה נתתם לי בתמורה?

לאור האמור , ברצוני לדרוש מחברות הנ"ל דברים הבאים :

1. לקבל התנצלות בכתב מן החברה 012, על זה שהם גרמו לי כל כך הרבה סבל נפשי וצרות.

2. חברת 012 צריכה להחזיר את הכסף ששילמתי על המכתב לעורך הדין שלי - 350 שקלים. שילמתי על שליחת פקסים, מכתבים רשומים, וצילום של מסמכים - 90 שקל. ואת הפרש מגמר חשבון אחרי חישוב של הכספים שנגבו ממני במרמה. סך של 43-29=14 שקלים. סך הכל 454 שקל.
3 שנציגי חברת 013 נטוויז'ין, יתנצלו ויצרו איתי קשר על מנת לפתור את סוגיית הפיצוי עבור שימוש לא חוקי בכרטיס האשראי של אשתי.




חשוב לציין שפניתי גם לשר התקשורת וגם לעיתונות. לא יודע אם יועיל אך לא יזיק.

ברצוני להודות מראש ולקוות כי תוכלו לסייע לי! כי אני מיואש ולא מוצא פתרון אולי אחרי התערבותכם הסיפור יבוא אל קצהו.


בברכה,
סורוקין גנאדי


כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלת פניות הציבו שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה