פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה בניגוד לתנאים שהוסכמו נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של שירותי האינטרנט של 012 מזה מספר שנים. בדצמבר 2009 הצטרפתי לחבילת בנדל של 012 וחברת הוט. כפי שהבנתי, 012 היו אמורים לעדכן את הוט שהצטרפתי לבנדל כך שהגבייה תתבצע רק דרך 012. לאורך מספר חודשים ראיתי שגובים ממני הוט בנפרד ו012 בנפרד. פניתי לחברת 012 והם אמרו שהם יפצו אותי ע"י אי גבייה על שרותם בחודשים הבאים. הסכמתי. בדצמבר 2010, החוזה שהיה לי עם 012 הגיע לסיומו והייתי צריכה לכרות חדש. כשפניתי לחברה הסברתי להם שאומנם חוזה חדש עומד בפתח אך הם לא זיכו אותי עבור כל החיובים שנבעו מהטעות שלהם. כמוכן, הסברתי להם שאני בוחנת את אפשרותיי בחברות אחרות כך שלא בטוח שאשאר אצלם. הפנו אותי למנהל שירות אשר התקשר אליי כל יום והציע משהו חדש. לבסוף, הבנתי שהוא רוצה לשמר אותי כלקוחה כך שהציע לי הצעה מאוד אטרטקיבית שהסכמתי לה. בגלל שהם היו חייבים לזכות אותי בתשלומים נוספים הוא הציע לי כדלקמן: לא לשם להם על השירות מינואר 2011 ועד אוגוסט 2011 ולשם רק לחברת הוט. התשלום הראשון יהיה בספטמבר 2011 על סכום של 19.90 ש"ח. החוזה נכרת למשך שנה וחצי. הוא הציע לי את התנאים הללו כי הסברתי לו שב013 ובבזק בינלאומי מציעים לי 19.90 לשנה בנוסף לכמה חודשי חינם. הוא חישב את הסכום השנתי הכולל והציע לי הטבה זו שנראית אטרקטיבית ביותר כך שלאחר חישוב זו ההצעה הזולה שקיבלתי מכל החברות. במרץ האחרון ראיתי חיוב מחברת 012 בגובה של 9 שקלים ומספר אגורות. התקשרתי אליהם וגם אז העבירו אותי למנהלת שירות( בשם עדי-אם אני לא טועה) שהבהירה לי שלא יכול להיות שהמנהל הקודם הבטיח לי תנאים כאלו וכי חברה לא יכולה להתחייב לא לגבות מלקוח במשך חצי שנה. הסברתי לה שהעסקה הייתה חלק משימור הלקוחות של החברה וכן כי הם היו חייבם לזכות אותי על מה שלא זיכו בעבר. היא הפנתה אותי אל אתר החברה ואמרה שיש לה חשבוניות שמעידות על זיכוי שנעשה ביולי. שום זיכוי מעין זה לא נעשה. הדבר היחיד שהחברה הזו עשתה הייתה לא לגבות ממני במשך מספר חודשים עבור שירותי האינטרנט אך גם אי גבייה זו לא כיסתה את הסכום שגבו ממני בעבר. כמוכן, היא הסבירה של שהחיוב של 9 שקלים ומספר אגורות הוא בכלל על תיבת דואר של החברה. הסברתי לה שמחיי לא השתמשתי בה ולא גבו ממני בעבר והיא אמרה שזה בלתי אפשרי ואכן גובים על שירות זה. לבסוף, היא הסכימה לתת לי החזרים עבור הגביה על תיבת הדואר בגובה של 50 שקלים(אם אני לא טועה) ואמרה שכך למעשה היא פותרת את הבעיה שנוצרה עם הנציג הקודם. הבעיה לא נפתרה מכיוון שעדיין יגבו ממני עבור שירותים בחודש יוני כאשר סיכמתי בבירור שהחיוב הראשון יהיה בספטמבר. ביקשתי ממנה להוציא את הקלטת השיחה והסברתי לה שאין לי מניע להתעשר על חשבון החברה אלא שהם צריכים לעמוד במחויבויות שלהם, היא לא אמרה דבר והציעה את ההצעה שפירטתי לעיל.

אשמח אם תעזרו לי לפתור את הבעיה כי אני מרגישה מרומה.

רב תודות,
בלה.
כספי סוג הנזק :
לעמוד בתנאים שהובטחו בדצמבר 2010 פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה