פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב במשך חצי שנה לאחר ניתוק נושא התלונה:
זנטי אסף שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה עשיתי מנוי ב 012 לאינטרנט, לאחר כשבוע, כלומר לפני תום 14 ימים שבהם אני יכול לבטל את המנוי, ביקשתי לבטלו ואף קיבלתי אישור ומספר אסמכתא לניתוק, כל זה לאחר ויכוחים רבים כמובן. אחרי 5 חודשים הגיעו אלי פתאום בדואר חשבוניות על תשלום שנגבה ממני דרך כרטיס האשראי, התקשרתי לברר ואז גיליתי שחויבתי במשך כל התקופה הזו אף על פי שאני לא מחובר אליהם כלל וכלל, אמרו לי שזאת טעות ואני אקבל זיכוי. כמובן שזה לא קרה, לאחר חודש קיבלתי שוב חשבונית, כלומר החיוב המשיך, התקשרתי שוב ושוב אמרו לי שיבטלו ויחזירו לי זיכוי, התעקשתי לקבל מייל אישור על העניין, לא הסכימו אבל לאחר שאמרתי שאני אכתוב על כך באתרי אינטרנט למיניהם הם שלחו לי מייל אישור על כך שהמנוי אכן בוטל אבל 5 חודשים אחרי התאריך האמיתי.

כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה