גבייה כפולה כבר 23 חודשים. עכשיו אתה שם לב? מאוחר מידי! |
נושא התלונה: |
הר געש מיקי |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביצעתי עסקה לרכישת לפטופ וחבילת אינטרנט בספטמבר 2009, עם התחייבות לתשלום של כ 129 ש"ח ל 36 חודשים. כל שירות נוסף, כמו 3 תיבות מתוך 4 שהיו לבני המשפחה בוטלו (כפי שמצוי ברישומי החברה) במעמד סגירת העסקה ע"מ לוודא שאינני מחויב בתשלומים נוספים בהמשך. כמו כן בשום שלב לא ביקשתי להוסיף שירותים או לשדרג בתשלום (כפי שמופיע ברישומי החברה, לפי אנשי שירות הלקוחות). זכרון דברים בשם איש השווק והמכירות של 012 סמייל הרשום על דף החברה מצוי אצלי, וגם בחברה.
לפני כחודש גיליתי שמחייבים אותי בשני חיובים שונים, בשני כרטיסים שונים ובעלות כוללת של כ 200 ש"ח לחודש (כ 60 ש"ח בכל חודש מעבר למחיר העסקה).
לאחר שיחות עם שירות הלקוחות/בכירה/צוות מומחים, אני מבין שמכיוון שחייבו אותי באופן זה כבר למעלה מ 20 חודשים, אין כעת מה לעשות. את הכסף בסך כ 1400 ש"ח (23X60) כבר לא יחזירו לי, ולטענתם הדבר מוסדר בחוק.
אני אברר את העניין המשפטי, אך שימו לב: לברוח מעסקאות במידת האפשר, ולכל הפחות לדרוש זכרון דברים רשום ולשמור. בכל מקרה לבדוק טוב בכל חודש את הפרצות בכרטיסים, מכיוון שגם בגילוי "טעות טכנית", הספק 012 סמייל יתחמק בנוסח: גנבתי ממך כמעט שנתיים, עכשיו אתה נזכר להתלונן? החוק לטובתי!
|
בזבוז זמן בשיחות אינסופיות |
סוג הנזק : |
מידע ועצה; האם החוק אכן מסדיר את פעולתם? מה נכון לעשות במידה ולא? |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|