פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה כפולה כבר 23 חודשים. עכשיו אתה שם לב? מאוחר מידי! נושא התלונה:
הר געש מיקי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביצעתי עסקה לרכישת לפטופ וחבילת אינטרנט בספטמבר 2009, עם התחייבות לתשלום של כ 129 ש"ח ל 36 חודשים. כל שירות נוסף, כמו 3 תיבות מתוך 4 שהיו לבני המשפחה בוטלו (כפי שמצוי ברישומי החברה) במעמד סגירת העסקה ע"מ לוודא שאינני מחויב בתשלומים נוספים בהמשך. כמו כן בשום שלב לא ביקשתי להוסיף שירותים או לשדרג בתשלום (כפי שמופיע ברישומי החברה, לפי אנשי שירות הלקוחות). זכרון דברים בשם איש השווק והמכירות של 012 סמייל הרשום על דף החברה מצוי אצלי, וגם בחברה.
לפני כחודש גיליתי שמחייבים אותי בשני חיובים שונים, בשני כרטיסים שונים ובעלות כוללת של כ 200 ש"ח לחודש (כ 60 ש"ח בכל חודש מעבר למחיר העסקה).
לאחר שיחות עם שירות הלקוחות/בכירה/צוות מומחים, אני מבין שמכיוון שחייבו אותי באופן זה כבר למעלה מ 20 חודשים, אין כעת מה לעשות. את הכסף בסך כ 1400 ש"ח (23X60) כבר לא יחזירו לי, ולטענתם הדבר מוסדר בחוק.
אני אברר את העניין המשפטי, אך שימו לב: לברוח מעסקאות במידת האפשר, ולכל הפחות לדרוש זכרון דברים רשום ולשמור. בכל מקרה לבדוק טוב בכל חודש את הפרצות בכרטיסים, מכיוון שגם בגילוי "טעות טכנית", הספק 012 סמייל יתחמק בנוסח: גנבתי ממך כמעט שנתיים, עכשיו אתה נזכר להתלונן? החוק לטובתי!
בזבוז זמן בשיחות אינסופיות סוג הנזק :
מידע ועצה; האם החוק אכן מסדיר את פעולתם? מה נכון לעשות במידה ולא? פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה תגובה תגובה:
לקוח טופל לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה