פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ה-13/10/2010 , תואם לי טכנאי של 012 סמייל להתקנת טלפון נייח בביתי בין השעות 18:00- ל 20:00. נשלחה אליי תזכורת , וכן הטכנאי יצר עימי קשר ממספר חסוי בשעות אחה"צ של אותו היום על מנת לוודא כי אני נמצא בביתי .
ביקשתי מהטכנאי שיגיע כמה שיותר לקראת השעה 20:00 (מכיוון שאני עובד בשעות אלו) כי רציתי להיות בביתי להשגיח על ההתקנה למרות ששותפתי לדירה תהיה בשעות שתואמו לי .
הגעתי לביתי בשעה 18:15 כאשר שותפתי לדירה המתינה לטכנאי עד אז. המתנתי עד השעה 20:15 ואז החלטתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות על מנת לברר מדוע לא הגיע אליי הטכנאי אבל שירות הלקוחות לא היה זמין בשעה זאת ( ניסיתי 4 פעמים ויש לי תיעוד לשיחות ) . מכיוון שלא ידעתי אם הטכנאי כן יגיע או לא , ישבתי בביתי והמתנתי לו תו"כ שאני מבזבז את הערב שלי בבית ושורף את זמני .
למחרת בבוקר , בשעה 8 בבוקר , יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של החברה , לברר מה קרה ערב לפני , והם טוענים שהשאירו לי מדבקה בביתי (מה שלא נכון- כי הייתי בביתי באותו הזמן ) וכן ניסו ליצור עימי קשר (קצת תמוהה כי הייתי זמין כל הזמן , ואין לי הודעות SMS או שיחות מהם כמו שהם תמיד מתקשרים ) אבל לא הצליחו . יש לציין כי כל השיחות היוצאות שלי וכן כל הודעות ה SMS שקיבלתי בשנה האחרונה במכשיר הטלפון שלי מתועדות בו ולא נמחקות . ע"פ חוק הטכנאים מגיע לי פיצוי על אי הגעת טכנאי .
בימים אלו אני מבזבז הרבה זמן בשיחות עם שירות הלקוחות שמטרטר אותי ו"מורח" אותי ב" נציג בכיר יחזור אליך" אבל לא קורה שום דבר עם זה.
לפי שעה , הם טוענים שלא יכול להיות שלא יצרו עימי קשר כי הם תמיד יוצרים קשר, והם מוכנים לבוא לקראתי ולשלוח לי צ'ק בסך 200 ש"ח .
אבקש את עזרתכם בטיפול בתלונתי. ע"פ חוק , מגיע לי הפיצוי המקסימלי על אי הגעת טכנאי במועד שנקבע מראש (מכיוון ששרפו לי זמן עבודה יקר מאוד , ובזבזו את הפנאי שלי שגם כך מועט מאוד בהמתנה לטכנאי), כפי שהובהר לי שבמידה ולא יהיה אדם בביתי בעת שהטכנאי יגיע - אחוייב בעלות ההתקנה .
יש לציין כי כל המקרה מתועד אצלם במערכת וכן של השיחות עם נציגי השירות שלהם.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי כנדרש בחוק בסך 600 ש"ח פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
לקוח טופל לשביעות רצונו מול מנהלת בקשרי לקוחות של חברתנו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה