פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גובים כסף ואני לא לקוחה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים שוחחתי עם נציג 012 , חשבתי להצטרף ונתתי כרטיס אשראי
בסופו של דבר בטלתי את העיסקה ולא הצטרפתי לחברה .
המוזר הוא שמאז.עפ"ישאני לא לקוחה ואף פעם לא הייתי החברה גובה ממני כל חודש סכום אחר על תיבת דואר וכל חודש אני צריכה להתקשר שיבטלו לי את החיוב וימחקו את מספר כרטיס האשראי שלי מהמאגר מה שהם לא עושים .
פשוט גניבה לאור יום , שיטת המצליח חודרים לי לכרטיס אשראי והם עושים מה שהם רוצים , כתבתי מכתב למשרד התיקשורת ומחכה לתשובה מהם פשוט בזיון ,שאני צריכה לבזבז זמן ואנרגיות מיותרות על חברה מסוג זה שכנראה משלמת לעובדים על פי עיסקאות והעובדים עושים שטויות בכדי להתפרנס ואנשי השירות שם מקשיבים כמו פסיכולוגים ולא עושים כלום !!!
כסף סוג הנזק :
שיחזירו לי סכום כסף כפול ממה שהם לקחו שיכאב להם קצת בכיס לא רק אני צריכה לסבול פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
ציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפניה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה