פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הסכמת לקוח . נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום ,
1. כלקוחה של 012 אנטרנט זהב הוסכם בין שני הצדדים על מסלול של 2.5מגה
בסכום של 25.90 ש"ח כולל מע"מ (בהקלטה טלפונית ) עד לחודש מאי 2011 .
2. יניב מ-012 סמייל דיבר איתי וניסה לשכנע אותי כי ארים את מהירות הגלישה
ל-5 מגה בתוספת כסף ,ואני לא הסכמתי לחלוטין ,נקודה .
3. בסוף חודש מרץ גיליתי כי בחשבונית העלו לי את סכום התשלום ל- 83.96 ש"ח
ובחשבונית צויין שהמהירות עלתה ל-5 מגה ,שבפועל לפי בדיקת נציגת 012
מנהלת שירות לקוחות "שירלי" אני גולשת על מהירות 2.5 .
4. לאחר שהובהר לי כי אני אזוכה והטעות תטופל המשכתי עם השירות שלהם .
5. בחודש אפריל החשבונית שוב הראתה חיוב של 86.20 ש"ח .
6. בתאריך 27.04.11 הודעתי לשירלי כי אני דורשת להתנתק מייידית .
ונותקתי בתאריך 29.04.11 .
7. חודש אפריל נגבה 83.96 ש"ח במקום 25.90 ש"ח
חודש מאי -נגבה 86.20 ש"ח במקום 25.90 ש"ח
אני מבקשת את עזרתכם בהחזרת כספי כ-118.16 ש"ח ,לפי חישוב פשוט של
170 ש"ח שנגבה פחות 52 ש"ח שהייתי אמורה לשלם על חודשים אפריל
ומאי .
אודה על טיפולכם
יעל כוכבי
טלפון -0547726440

עוגמת נפש . סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה