פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלוקות שלא מוכנות לנתק אותך ולעזוב אותך בשקט! נושא התלונה:
שמעוני-גליקי אדוה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי ל-012 בסביבות אוקטובר-נובמבר 2010 בבקשה להתנתק הואיל וחזרתי לגור עם הוריי ולא היה לי צורך בשירות האינטרנט (להוריי יש חשבון דרכם). כרגיל בילבלו לי את המוח לגבי התחייבות ותשלום קנס על יציאה טרם גמר ההתחייבות. מאוד כעסתי. הנציגה אמרה כי כפשרה, תוכל לתת לי 3 חודשים חינם ולאחר מכן תשלום חודשי של 21 ש"ח עד ליוני 06/11. 1- לא קיבלתי 3 חודשים חינם. 2- בחודש הראשון שילמתי 27 ש"ח ואמרתי לעצמי טוב לא אשתגע על 6 ש"ח הפרש. החל מהחודש לאחריו שילמתי בסביבות ה-32 ש"ח. חודש קודם היה לי חיוב של כ- 41 ש"ח. התרעמתי על כך ושלחתי בקשת ניתוק דרך אתר "נתק" ב-31/5/11. בקשת ההתנתקות היתה אמורה להתבצע עד 3 ימי עסקים משליחת הבקשה. לא רק שלא ניתקו אלא גם היום התקשרה נציגת שימור לקוחות שרצתה להציע לי את העסקה המפוקפקת הקודמת שלא בוצעה ויתר על כן כשכעסתי ודרשתי שתנתק אותי במיידי, אמרה שאשלם קנס על כך!!!!! אמרתי לה יאללה שתנתק כבר ואיני מעוניינת לשמוע מהם יותר בחיים. פשוט חוצפה שאני צריכה לשלם עבור שירות שלא השתמשתי במשך כמעט שנה!!!!!
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה