|
|
|
|
|
|
ביטול המנויי בפברואר על ידי התחברות לחברה אחרת ושליחת פקס ביטול -> ממשיכים לגבות כל חודש בחודשו את סכום המנויי |
נושא התלונה: |
איסחקוב יורי |
שם/כינוי: |
שבת 12 פברואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בחודש םברואר 2011 גיליתי שמגיע לי מהעבודה חיבור מנוי לאינטרנט חינם בחברת נטוויז'ן. הינו מחוברים לסמייל 012 -> כמובן ביקשנו להתנתק. יצרתי קשר טלפוני לבקשה לניתוק + שלח פקס המחייב ניתוק לפי חוק!!! החברה החדשה (נטוויז'ן) עשתה את החיבור והטכנאי ציין שגם הם שולחים הודעה של ניתוק לסמייל 012. מאז, כבר 5 חודשים ברצף הם ממשיכים לגבות את סכום המנויי (כ- 53 ש"ח) כל חודש.
להשיג אותם עכשיו טלפונית לשם ניתוק משימה בלתי אפשרית -> מזדקנים על הקו. לכן אני שוקלת תביעה משפטית. על ס"כ הגבייה של מנויי שבוטל ודמי טירחה ועצבים!!!!!!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי של כ- 300 ש"ח (מאז חודש פברואר) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון |
תגובה: |
טופל לשביעות רצונו על ידי נציגת פניות הציבור |
פתרון: |
|
|
|