פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול המנויי בפברואר על ידי התחברות לחברה אחרת ושליחת פקס ביטול -> ממשיכים לגבות כל חודש בחודשו את סכום המנויי נושא התלונה:
איסחקוב יורי שם/כינוי:
‏שבת ‏12 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש םברואר 2011 גיליתי שמגיע לי מהעבודה חיבור מנוי לאינטרנט חינם בחברת נטוויז'ן. הינו מחוברים לסמייל 012 -> כמובן ביקשנו להתנתק. יצרתי קשר טלפוני לבקשה לניתוק + שלח פקס המחייב ניתוק לפי חוק!!! החברה החדשה (נטוויז'ן) עשתה את החיבור והטכנאי ציין שגם הם שולחים הודעה של ניתוק לסמייל 012. מאז, כבר 5 חודשים ברצף הם ממשיכים לגבות את סכום המנויי (כ- 53 ש"ח) כל חודש.
להשיג אותם עכשיו טלפונית לשם ניתוק משימה בלתי אפשרית -> מזדקנים על הקו. לכן אני שוקלת תביעה משפטית. על ס"כ הגבייה של מנויי שבוטל ודמי טירחה ועצבים!!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי של כ- 300 ש"ח (מאז חודש פברואר) פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
טופל לשביעות רצונו על ידי נציגת פניות הציבור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה